beautylifebyhana: Velká narozeninová giveaway - vyhlášení

sobota 12. srpna 2017

Velká narozeninová giveaway - vyhlášení

Krásný den, milé čtenářky,

je to neuvěřitelné, ale už je to pátý rok, co se setkáváme prostřednictvím tohoto blogu. Za tu dobu se toho hodně změnilo, jak v mém životě, tak v kvalitě psaných recenzí a fotek tady na blogu. V posledním roce ale také čím dál více pozoruji, stejně tak jako jiné blogerky, že hlavní dění se přesouvá spíše na YouTube nebo Instagram. Přesto se Vám stále snažím přinášet nové a nové recenze, protože mě psaní článků moc baví. 


Ráda bych ale poděkovala Vám, pravidelným čtenářkám, díky kterým má blogování smysl. Děkuji Vám za přízeň a za každý Váš komentář. Zpětná vazba je pro mě moc důležitá a žene mě dál. Jsem ráda za každého nového čtenáře a za to, když mi napíšete, že jste si na základě mé recenze koupili produkt a sedl Vám. 

Teď už ale k samotné soutěži. Připravila jsem pro Vás balíček produktů zejména dekorativní kosmetiky.

Co v balíčku najdete?  
  • Zoeva Coral Spectrum paletka tvářenek
  • L´Oréal CC cream
  • Essence All Eyes on Me řasenka 
  • Maybelline Brow satin
  • L´Oréal Brow Artist Maker
  • Douglas kajalová tužka odstín 1 - Back to Black
  • Avon Mega Effects krémové oční stíny
  • Douglas Beauty of Hawaii tableta do koupele
  • Lirene samoopalovací pěna na obličej a tělo 
  • Landracer CBD Balm Orange  


Podmínky soutěže:
1) sledovat můj blog alespoň přes jeden komunikační kanál (GFC, Facebook, Instagram),
2) do komentáře mi napsat, jak letos trávíte léto,
3) zanechat v komentáři e-mail, nebo v případě, že budete vylosováni, mě sami kontaktovat.

Soutěž poběží do soboty 26. 8. 2017.

Přeji Vám hodně štěstí v soutěži a budu se těšit na další setkávání s Vámi. 


Vítězkou soutěže se stává Michaela Bártová s komentářem č. 26. Vítězce gratuluji a jdu ji hned napsat e-mail. :)



39 komentářů:

  1. GFC Miška
    No já léto trávím v práci, jelikož u nás v UK teď moc teplo ani není pres den 20 stupnu a někdy ani to ne. :))) Zatím dovolenou plánujeme až na příští rok. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Peťuška
    ja leto trávim v práci a vyzerá to tak, že žiadna dovolenka nebude.. :/

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Leto travim oddychom i pracou, tak ako i ine rocne obdobia :-)
    Kontakt:www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší a přeji, at blog baví i nadále. Bohužel souhlasím s tím, že pozornost se spíše přesouvá na YT, ale snad nás to neodradí :)
    Sleduji jako Charmedka
    Léto bylo super, spousta volna a na dovče jsem byla ve Španělsku. Ted už bohužel jen práce.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji. :-)
    Byla jsem na dvou menších dovčách, ale jinak mám léto spíše v pracovním duchu...
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Caroline
    Léto netrávím nějak, bývám celé dny v práci a tak mi vlastně ani nepřijde, že je léto :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Blog sleduji přes GFC :) tímto účtem. Mé léto je pohodové, začala jsem si ho užívat hned začátkem června, kdy jsem odletěla do Afriky. Teď si užívám cestování po ČR, která je ale také krásná.

    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Markéta Štefková
    Email: stefkova.ma@email.cz
    Letošní léto si naprosto užívám. V červenci jsem hodně pracovala, vyšla jsem Praděd a Lysou horu. Momentálně si užívám dovolenou v Itálii a pak mám ještě v plánu Prahu :) doufám, že si léto taky užíváš naplno

    OdpovědětVymazat
  9. GFC slovakovairca95
    Léto jsem trávila převážně v práci,na koupališti.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Mirka Škampová
    Letos jsem si naordinovala totálně flákací léto a dělám jen to, co mě baví. Festival, výlet na Moravu, čtení a relax, setkávání s přáteli....
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji tě na instagramu jako matketka_mr, e-mail maky047@seznam.cz
    Léto letos trávím zatím skvěle, dá se říct, že kazdy vikend neco s přítelem podnikame. Před tydnem jsme se vrátili z dovolene u moře v Bulharsku. Moře, relax, dobrodružství :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já letošní léto trávím na našem vysněném baráčku,který rekonstruujeme.Sleduju tě přes instagram a ráda čtu i tvoje články na blogu.strojnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji krásné narozeniny blogu. Já osobně mám radši klasické blogy, instagram a YT jsou fajn, ale blog mi přijde takový osobnější, ale to jen tak na okraj. Já zatím stále trávím léto pracovně, na dovolenou vyrážíme až na přelomu srpen - září a to hned na mojí milovanou Moravu, kde opravdu hodláme hodit všechny starosti za hlavu a pořádně si to užít nejen se skvělým vínem, ale máme v plánu i spoustu výletů. Už se cítím, že jedu tak nějak z posledního, takže pomalu stříhám metr :).
    GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Eliška Vrbová
    Léto trávím napůl na cestách a napůl pracovně :) ještě mě čeká výlet na vodu na Ohři, ale už jsem stihla festival ve Varech, roadtrip po Itálii a tak, takže spokojenost :)
    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé tak to všechno nejlepší :))) Jen tak dál vybuduvala sis nadhérný blog a at tě to baví a nepřestaneš!
    GFC Renata Okáčová
    první měsíc jsme s přítelem chodili po brigádách tedka sportujeme, chodíme na bowling laser game a jedeme k moři :33
    reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. gfc Barbora Soósová
    fb Barborka Soósová
    Barborqaaa1@azet.sk
    leto trávim so 4-mesačnym synčekom Filipkom, prechádzkami a oddychom u babičky, takže nejaká kozmetika na skrášlenie by sa zišla :)

    OdpovědětVymazat
  17. instagram - janickaaam
    Léto trávím užíváním si volna, sledováním kosmetických videí, teď zrovna pracovně a plánováním dovolené v Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná soutěž takže zkusím štěstí , hlavně kvůli paletce tvářenek, stíny mi od této firmy moc vyhovují. A jak prožívám letošní léto? No...chvilku nahoře, chvilku dole... je toho hodně. Zdravotní komplikace u mě a hlavně u pejska, dovolená se tedy nekoná...ale zase jsme se téměř z hodiny na hodinu rozhodli náš xletý vztah posunout na další level a to nachystat svatbu,tedy velmi malou inspirovanou Bárou z Barušminek :)) Ale pssst je to ještě tajné :D tak drž pěsti ať je koncem srpna pěkné počasí. email - jana.wertheimova@seznam.cz a sleduji samozřejmě všude

    OdpovědětVymazat
  19. Sledujem cez GFC: July V
    july.velkova@gmail.com
    Leto travim striedavo na chalupe v horach, medzi tym aj dovolenka pri mori v Chorvatsku a inac pracovne :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Muj zatim nejlepsi zazitek z prazdnin, byl kdyz jsme uz podruhe byli s pritelem u meho tatinka v Benesove u Prahy☺️Kazdy den jsme podnikli nejaky vylet. Nejdrive jsme navstivili Aquapalace Praha����, kde nas to moc bavilo az na nejake vyjimky jako je dlouhe cekani v radach na tobogany a vysoke ceny⬆️����Nesmelo chybez kazdodenniho chozeni do cinske restaurace, protoze to pritel miluje������Dalsi den jsme jeli na Slapy na reku Vltavu, kde byla krasna priroda����A posledni den jsme si nechali na vyblbnuti se na motokarach��Bylo to neco jako formule a po narazu mam jeste ted raka pod nehtem��Ale hlavne, ze jsme si to uzili! Taky jsme zasli na bowling��, kde muj pritel mel pekne nervy, ale do te doby nez se to nenaucil a vsechny nas porazil����Stejne si myslim a vim, ze clovek by si ty nejkrasnejsi a nejlepsi veci neuzil bez tech spravnych lidi, kteri maji radi nas a my je��Je to nase rodina, pratele����‍♂️. bez tech bychom si tyhle chvilky uzivali jen s tezi, protoze koho by bavilo delat to vsechno sam?��Jeden clovicek na svete nic nezmuze��Meli bychom si takovych chvil vazit☝��Je to to nekrasnejsi mit hezke vzpominky uzamcene v nasich ❤️�� Instagram: laskazivota

    OdpovědětVymazat
  21. gfc i fb-Jana Svobodová
    insta: svobodova95
    Letošní léto jsem si až tolik neužila,díky práci a ne příliš pěknému období,ale příští rok se to chystám všechno napravit a užít si léto na 200% :).
    janulk.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Kristýna Sedláková
    Léto trávím aktivně, snažím se dobít baterky v šumavské přírodě plné čerstvého vzduchu a výhledů, které nikdy neomrzí, abych si je mohla vybavit ve zkouškovém, až mi nebude moc do řeči. =) Hodně štěstí všem fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    O vikendech jezdíme na vylety. Letos jsme si oblibili rozhledny.

    OdpovědětVymazat
  24. Instagram @makronka_
    Leto trávim zarábaním si na školu, takže stále robím :/ ale víkendy sú voľné a snažím sa ich tráviť čo najviac sa rodinou a priateľmi :)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Šárinka Dvořáčková
    mail: sarka.dvorackova96@gmail.com
    Tento rok bohužel bez dovolené, ale vynahrazuji si to výlety, hodně se věnuju štěněti, v zimě se toho moc dělat nedalo a tak :)

    OdpovědětVymazat
  26. Zdravicko :)
    Cervenec jsem stravila stridave praci a tancem a cely srpen jsem na praxi v nemocnici v Bulharsku.
    Na gfc sleduji pod timto jmenem a muj email je mich.bartova@gmail.com
    Krasny den preji!
    (Doufam, ze se komentar nevložil dvakrat)

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem na instagrame ako Dori_sml. Leto zatial biedne, travim ho na SR. Vacsinou sportovo a pracovne.
    Dorota.samelova@gmail.com
    Zelam pekny den

    OdpovědětVymazat
  28. Sledujem :) všetko najlepšie prajem :) leto trávim v pozitívnom duchu, snažím sa na sebe pracovať po vyzorovej stránke najviac ako to len ide,aj keď žena nikdy nebude úplne spokojná :D aj táto súťaž je pre mňa motivácia , ak sa pošťastí , budem o nieco krajsia :)
    iwssdr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Páni, krásné věci :)
    Sleduji přes GFC jako Kriss, kiss.iii@seznam.cz, letos jen dovolená po ČR.

    OdpovědětVymazat
  30. gfc radoslava
    Trávím léto u vody a v práci a pořád jezdím na kolečkových bruslích :).. jezdím na nich k vodě i do práce :D
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Léto trávím se svou roční dcerkou a bandou kamarádek s jejich dětmi pokud možno u vody, nebo procházkami a výlety (co děti dovolí �� ) po okolí. Jsem asi blázen, ale už se těším na Vánoce a trhy a svařák a cukroví ��
    g.bumbalkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    No já mám už všechnu dovolenou za sebou. Byli jsme s rodinkou na týdenní dovolené v Adršpachu, pak u Vranovské nádrže a poslední týden jsme strávili na chalupě. Tam jsem si odpočinula nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Tvuj blog ctu uz nějakou chvíli, nicmene anonymne, mam radost, ze si muzu nekde precist recenze na vyrobky a podle toho se rozhodnout jestli vyzkousim sama nebo ne :)

    Ja byla o prazdninach mesic a pul v Americe, odkud jsem se ale musela predcasne vratit, takze ted travim vetsinu dni v praci. Chci se tam pristi rok vratit a zkusit to jako aupair, tak doufam ze se zadari.

    Sagesse@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Léto jsem trávila částečně v Nizozemsku a pak v ČR s rodinou. Nyní si hledám stáž :)
    lodeovab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Letošní léto trávím v práci :D pořídili jsme si britskou kočičku, tak nějak nezbyly peníze na dovolenou, ale sama nám to vynahrazuje a snažíme se hodně jezdit na výlety. Pokud se to vydaří, tak bychom rádi udělali alespoň prodloužený víkend v září v Krkonoších :-)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Barbora Červenková
    Letos jsem prošla Svatojakubskou cestu z Potugalska do Španělska a pak jsem se podívala na krásy Kréty :) bylo to božské léto. Přeji všem krásné poslední letní dny a vše nejlepší k narozeninám!
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. sledujem všadee :)
    leto travim ako vždy pracovne , haha
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Sledujem na IG ako @makronka_
    Leto trávim cestovaním po Európe :) anna.smrekovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, letos jsem letěle do Albánie, kde jsem si to velmi užila-super lidi, skvělý hotel, pláž, prostředí :) . A také jsem se autobusem vydala na dlouhou cestu do Švýcarska za rodinou, byl to velmi akční a skvělý týden. Také jsem byla venku s přáteli a na výletě v Německu a a Francii :) . Teď jen tak doma polehávám a nic nedělám..připravuji se na krušné časy, které nastanou po nástupu do školy. Ještě mě teda přijede navštívit sestřenice, takže doufám, že to bude týden plný zábavy :) . Doufám, že si léto také užíváš :) .
    GFC: Vivi Nosnilyts a FB: Vendula Nováková
    email: vendula.novakova18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.