beautylifebyhana: Unboxing Douglas.cz - ušetřete s Plnápeněženka.cz

čtvrtek 10. srpna 2017

Unboxing Douglas.cz - ušetřete s Plnápeněženka.cz

Miluji nakupování a ještě více miluji slevy! Nevím jak vy, ale já mám vždy neskutečnou radost, že se mi podařilo ušetřit nějakou tu korunku. V poslední době často nakupuji na internetu, protože nemám tolik času chodit po obchodech, jako když jsem byla ještě studentka. Ušetřit na internetu můžete nejen díky výhodným akcím, ale také díky cashbackovým portálům, které Vám vrátí část peněz z objednávky. Za sebe Vám můžu doporučit portál Plnápeněženka.cz, kterou už sama používám 2 roky. Za tu dobu se mi díky ní podařilo ušetřit více než 1 000 Kč. Poslední nákup, který jsem přes tento portál uskutečnila, byl z eshopu Douglas.cz. Nakoupila jsem nejen věci pro sebe, ale také pro Vás do soutěže. Pojďte se podívat, co balíček ukrýval!


Z internetových stránek parfumerie Douglas jsem objednávala poprvé. Překvapilo mě, že balíček byl expedován přímo z Německa, proto doprava trvala trochu déle. Balíček mi dorazil za 6 dní. Objednávala jsem hlavně kvůli krásné paletce tvářenek od Zoevy, která mě vyšla jen na 220 Kč. Paletky jsem koupila rovnou dvě, proto se brzy můžete těšit na soutěž nejen o tuto paletku, tak sledujte blog, ať Vám neuteče.  


Kromě této nádherné paletky jsem do balíčku přihodila dva suché šampony Batiste, které jsou už u mě klasikou a nesmí mi doma chybět. Ve slevách mě zaujal i lak Alessandro v krásné korálové barvičce. V giveaway se můžete těšit i na řasenku od Essence. K nákupu si můžete vybrat dva vzorečky dle vlastního výběru. Já zvolila vzoreček parfému Prada pro přítele a Kenzo pro mě. 

TIP: Do 13. 8. při nákupu v minimální hodnotě 499 Kč máte navíc dopravu zdarma.


Celý balíček mě vyšel ještě levněji díky Plnépeněžence.cz. Pouhým proklikem z jejich stránek na eshop Douglas jsem ušetřila z celé objednávky 23,76 Kč (částka se počítá z ceny bez DPH a poštovného). Na Plnépeněžence.cz najdete přes 450 eshopů, jak českých, tak i zahraničních, a to z různých odvětví (móda, krása a zdraví, cestování, knihy, elektro, jídlo…). Mezi mé oblíbené patří např. Orsay, Vašečočky, Ebay, Kasa, Deichmann a Dámejídlo. Prostřednictvím Plnépeněženky můžete ušetřit až 25 % z objednávky.

Chcete také šetřit peníze z Vašich objednávek? Pak neváhejte a registrujte se ještě dnes (nebojte, vše je zdarma). Pokud mě chcete podpořit, můžete se registrovat přes banner, který najdete v pravém části blogu, nebo tady. Poté už jen stačí vyhledat Váš oblíbený eshop, přes tlačítko přejít do obchodu a nakoupit jako obvykle. Do dvou dnů od nákupu se na Váš uživatelský účet připíše odměna a přijde Vám upozornění na email. Pak už jen stačí počkat na potvrzení odměny, což může trvat od 2 do 60 dnů. Hned po potvrzení si můžete nechat odměnu zaslat na Váš bankovní účet.   



Další peníze si můžete vydělat díky doporučení. Za každého nově registrovaného kamaráda získáte 300 Kč, můžete si tak přijít na dalších 6 000 Kč. Bonusových 10 Kč získáte instalováním Lištičky do prohlížeče, která Vás automaticky upozorní, že nakupujete v obchodě, který je registrovaný na Plnépeněžence. Výše odměny se odvíjí také od toho, jak často nakupujete. Čím více nakupujete, tím větší odměny získáte.


Za sebe Vám mohu Plnoupeněženku s klidným svědomím doporučit. Nakupuji přes ni už dlouho a mám s ní jen pozitivní zkušenosti. Vyplacení odměny proběhlo vždy v pořádku.

Dejte mi určitě do komentářů vědět, zda cashbackový portál Plnápeněženka.cz znáte a nakupujete přes něj.   

5 komentářů:

  1. OOOh Zoeva ❤️ dlouho nad nějakou paletkou uvažuji a musím říct, že jsi mě navnadila a musím jí mít! PlnouPeněženku znám a využívám, za půl roku už mám 1.500 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělá úspora. Paletka rozhodně stojí za koupi, je nádherná. :)

      Vymazat
  2. taktiež mi tie Zoeva paletky potiahli oči :) musím sa po nejakých popozerať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ihned padla do oka, tyto odstíny tvářenek mám nejradši.

      Vymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.