beautylifebyhana: Nákupy a novinky srpen 2017

pátek 1. září 2017

Nákupy a novinky srpen 2017

První den v měsíci září a s ním pravidelné statistické články. Tento měsíc začneme novinkami, kterých nebylo mnoho. Přesto se společně podíváme, co nového se u mě během srpna objevilo. Srpen byl ve znamení nákupu na Douglas.cz, o kterém jste už mohli číst zde


Nákup na Douglas.cz jsem uskutečnila zejména kvůli paletce od Zoevy, která byla za úžasnou akční cenu 220 Kč. Dále jsem k paletce přidala dva suché šampony od Batiste a lak na nehty od Alessandro v krásné růžovo-korálové barvičce. 

Jediný další můj nákup byl v drogerii Teta, kde probíhala akce -50 % na Rexonu, což znamenalo jediné, že musím doplnit zásobu Rexony Maximum Protection. Vzala jsem si novou parfemaci Sport Strength. Tento antiperspirant si kupuji pravidelně a mohu Vám jej jedině doporučit. Je to jediný antiperspirant, který mi stoprocentně zabrání pocení. 

Nivea mi poslala krabičku se vzorečky a v ní bylo mimo jiné malé cestovní balení antiperspirantu protect and care, který voní jako klasická modrá Nivea. 

Od přítele k svátku jsem dostala parfém od Avonu Little Black Dress, který voní naprosto skvěle. 

A poslední produkt jsem si vysoutěžila na oslavě, a je to lak na nehty od Dermacolu v odstínu 2388. 


A to by bylo ze srpnových novinek vše? Co nového se objevilo u Vás? 

7 komentářů:

  1. Já teď před pár dny zase dělala nákup na notinu a taky jsem si vzala šampon od Batiste. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka Zoeva vypadá nádherně a za tak skvělou cenu! Bude na paletku recenze? Moc ráda bych si přečetla, jak si s ní byla spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ja v poslednej dobe málo nakupujem kozmetiku, lebo jej mám doma strašne vela. Ale veru po Rexonu si budem musiet zbehnut, ked ju tu vidim. A paletka vzerá chutne :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si dávám také stopku, a budu se snažit hlavně spotřebovávat. Proto letos ani nevyrážím na Dny Marianee, protože vím, že bych se neudržela...

      Vymazat
  4. Taky mi přišla krabička ze vzorečky od Nivey :)) Batiste je prostě osvědčená klasika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.