beautylifebyhana: Recenze novinek Indulona

sobota 24. června 2017

Recenze novinek Indulona

Krásný letní den,

už je to nějaký ten pátek, co jsem byla na krásném představení novinek značky Indulona. Workshop se konal na Letné v prostředí s nádherným výhledem na Prahu. Holky měly vše dokonale připravené. Kromě samotného představení novinek jsme se dozvěděli zajímavosti o pokožce a na závěr si vyzkoušeli pár masážních technik. Odpoledne jsem si opravdu užila a ještě jednou bych a ráda poděkovala za pozvání. Novinky jsem podrobila důkladnému testování a mohu Vám tak přinést objektivní recenze.

Značku Indulona zná asi každý z nás minimálně od babiček nebo rodičů. První, co se mi vybaví je klasická univerzální modrá Indulona. Stejně jako jiné značky i Indulona začala rozšiřovat své portfolio a v její nabídce už nenalezneme jen modrou Indulonu, ale i řadu zajímavějších variant. Indulona je spojená zejména s krémy na ruce, se kterými tato značka vstoupila na trh, ale už od loňského roku v nabídce najdeme i krém na nohy, tělová mléka a másla. Na letošní jaro si pro nás přichystala řadu dalších novinek. Pojďte se společně se mnou podívat jaké.  



Začnu osvědčenou klasikou, což jsou krémy na ruce. Nově jsou v nabídce dva, a to heřmánkový a rakytníkový. 

Kamilkový krém se zklidňujícím účinkem (85 ml, 55 Kč)
Krém krásně voní po heřmánku. Konzistence krému není ani hutná, ani vodová. Za mě tak akorát. Krém se do pokožky rukou hezky vstřebá a nezanechává nepříjemný lepivý pocit ani mastný film. Pokožka je po použití viditelně hydratovaná a dlouhodobě provoněná. Krém je vhodný i na použití např. v kanceláři, protože se opravdu rychle vstřebává. Stačí použít malé množství krému. Jediné, co musím krému vytknout je složení, které obsahuje parabeny, pokud složení neřešíte, tak Vám ho doporučit můžu.





Rakytníkový krém (50 ml, 55 Kč)
Speciální krém na ruce, který má intenzivní regenerační účinek díky rakytníkovému oleji. Vzhledem k tomu, že má intenzivně hydratovat pokožku, je opravdu hodně hutný a po rozetření na pokožce zanechává ulepený pocit. Krém se hůře roztírá, jakoby se táhne. Věřím, že tento krém si najde svou cílovou skupinu, ale já jí nejsem. Nemám ráda krémy, které se dlouho vstřebávají a navíc hodně lepí. Po pár dnech používání jsem ho začala používat na nohy (má i antibakteriální účinky, což se hodí). Na noc mi na nohy nevadí, naopak je hezky zregeneruje a změkčí suchou pokožku na chodidlech. Krém podporuje obnovu poškozené pokožky. Mohl by Vám pomoct pokud máte poškozenou a hodně vysušenou pokožku. I tento krém na ruce obsahuje parabeny.  





Nově jsou v nabídce i tělové krémy v malých cestovních baleních (vhodné třeba i do kabelky) a tělový krém měsíček ve velkém rodinném balení. 


Měsíčkový tělový krém (75 ml, 55 Kč, 250 ml, 135 Kč)
Měsíčkový krém mě uchvátil už svou vůní, která je svěží a dodává mi energii. Velikou výhodou tohoto krému je, že se rychle do pokožky vstřebává. Konzistence je podobná tělovému mléku, ale není vodová. Krém je vhodný i pro citlivou pokožku, zklidňuje začervenání a pomáhá hojit povrchová poranění. Líbí se mi malá varianta krému, kterou si můžete vzít na cesty, dobře bude vypadat i na kancelářském stole. (Já si ji letos vezmu s sebou na dovolenou jako univerzální krém.) Vzhledem k rychlé vstřebatelnosti ho opět můžu doporučit do práce. Bohužel znovu musím upozornit na složení, které obsahuje parabeny. 





Tělový krém Original (75 ml, 55 Kč)
Nově je na trhu i cestovní verze tělového krému Original. Tento krém má zajisté své nadšence, ale já jsem ještě nedospěla do fáze, kdy bych vítala vyloženě hutné a mastné krémy. Krém bude vhodný na opravdu vysušenou a starší pokožku. Je hodně podobný klasické Nivee, takže pokud Vám Nivea vyhovuje, můžete zkusit modrou Indulonu. Odlišná je ale parfemace, která mně upřímně nevoní. Modrou Indulonu na tělo používat nemůžu, našla jsem pro ni uplatnění opět na nohy, kterým dopřeje skvostnou hydrataci. Krém je opravdu hodně mastný až olejový. Konzistence je hutná, těžko roztíratelná.  Tato verze neobsahuje parabeny




Meruňkové tělové mléko (250 ml, 130 Kč)
K otestování jsme dostaly také toto mléko, které už na trhu je od loňského roku. Jestli jsem z něčeho opravdu nadšená, tak je to právě tělové mléko meruňka. Ach ta vůně je naprosto skvělá. Parfemace je sladší, osvěžující, připomínající meruňky. Vůně je jemná a nevtíravá. Díky tomuto mléku mě mazání pokožky opravdu baví. Konzistence není hutná, ani vodová, naprosto odpovídá mé představě. Mléko se snadno roztírá a rychle se vstřebává. Pokožka je na dotek jemná, hydratovaná a nelepí. Vůně je z pokožky cítit ještě dlouho po namazání. Mléko obsahuje meruňkový olej, který má antioxidační účinky. Za sebe rozhodně doporučuji vyzkoušet. Za toto mléko dávám Induloně velký palec nahoru. Mléko neobsahuje parabeny




Na závěr bych ráda zmínila, že si nedovedu vysvětlit, proč značka, která umí udělat výrobky bez parabenů, do některých svých produktů parabeny dává. V dnešní době je trendem jít přírodnější cestou, a proto bych byla ráda, kdyby se i tato značka rozhodla jít touto cestou. Je to škoda, protože například měsíčková řada je super, ale kvůli složení si ji už nekoupím. 

Co vy a značka Indulona? 

2 komentáře:

  1. Indulona je taková klasika a jejich obaly jsou hrozně povedené. :) Krémy na ruce mě lákají a i právě ty tělové mléka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meruňkové tělové mléko můžu jedině doporučit. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.