beautylifebyhana: Magic make-up CC cream by Lirene

středa 14. června 2017

Magic make-up CC cream by Lirene

Krásný den, 

s přibývajícími slunečními paprsky a stoupající teplotou ze své kosmetické rutiny vyřazuji těžké make-upy a zařazuji sjednocující krémy nebo fluidy. V posledních dnech jsem testovala zázračný CC krém od značky Lirene. Jaké jsou moje zkušenosti a je opravdu zázračný? 


Na začátku bych ráda řekla, že CC krém jsem obdržela v rámci testování na stránkách Lirene. Docela dlouhou dobu jsem váhala, zda se do testování zapojit, protože jsem měla obavu, že krém bude oranžáda. Nakonec jsem to riskla a usmálo se na mě štěstí a krém mi přišel domů. 

Oficiální popis: Inovativní složení okamžitě sjednocuje tón pleti a poskytuje extra péči v jednom kroku pro dokonale vypadající pleť. Unikátní technologie toneADAPT využívá inteligentní pigmentové kuličky, které umožňují dokonalé splynutí s tónem pleti. Pomáhá zakrýt nedokonalosti a dodává zdravě vypadající vzhled, svěží a zářivý tón. 


Krém je ukryt v krásném elegantním balení, které působí luxusně. Kromě vzhledu je i praktické, jelikož tubička má na konci malý otvor, takže vymáčknete akorát potřebné množství. Nikde Vám nic nemůže vytéct, takže i fajn na cesty. Krém je na první pohled bílý s drobounkými černými částečkami. Jakmile krém začnete roztírat, začne se krém zbarvovat. Konzistence krému je hutnější, ale snadno roztíratelná. Krém je jemně parfemovaný. Vůni cítím akorát při aplikaci, z pleti už cítit není.  

S odstínem si nemusíte v drogerii lámat hlavu, protože je k dostání pouze jeden. Krém nanáším na obličej prsty a postupným roztíráním se krém mění z bílého na oranžovější, ale nelekejte se, krém se za pár sekund přizpůsobí a vypadá přirozeně. Pro úplné bledulky to pravděpodobně nebude to pravé, ale na lehce opálenou pleť je naprosto skvělý. Krému stačí použít malé množství. Od CC krému neočekávejte výrazné krytí, to je spíše slabší střední. S výsledkem jsem zcela spokojena a dostala jsem i pár komplimentů, když jsem s ním byla nalíčená. Na pleti vydrží téměř celý den, nikam se nevytrácí. Pleť sjednotí a prozáří. Krém k pleti dokonale přilne a nevytváří nepříjemný film. Přesně pro tohle období je pro mě ideálním pomocníkem. 



Potud se zdá, že je tento krém naprosto dokonalý a není mu co vytknout. Něco by se ale přeci jen našlo, a to ne zrovna přívětivé složení, ve kterém jsou silikony. Záleží tedy na Vás, jak moc složení kosmetiky řešíte. 




Doporučená cena CC krému je 239 Kč za 30 ml. 

Osobně jsem z výsledného efektu na pleti nadšená. Krém krásně sjednotí pleť, ta vypadá prozářeně a zdravě. Jedinou výtku, kterou mám je složení se silikony. Škoda také je, že neobsahuje SPF.

Celkové hodnocení: (4/5)


Používáte CC krémy? 

6 komentářů:

  1. Rozhodně vypadá dobře. Ale jen škoda, že v něm je tolik silikonů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. CC krémy nepoužívám, ale už bych nějaký velmi ráda vyzkoušela. Tenhle mě docela zaujal, ale brala bych něco se šetrnějším složením. :)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám doma tento CC krém a ty silikony mě štvou a ještě hlavně teď v létě v něm postrádám SPFko. Jinak je vcelku fajn a pleť pěkně sjednotí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.