beautylifebyhana: Spotřebováno květen 2017

neděle 4. června 2017

Spotřebováno květen 2017

Krásnou neděli,

v minulém článku jste se mohli podívat na hromadu novinek, které se ke mě dostaly v měsíci květnu a dnes se podíváme na druhou část, a to spotřebováno. I tady jsem se snažila a celkem se mi podařilo spotřebovat 15 produktů. Jaké byly a budu si je kupovat znovu? 


Palmolive sprchové mléko Smooth Delight 
Příjemně voňavý krémový sprcháč, který obsahuje přírodní makadamiový olej. Sprchové mléko dobře pěnilo, pokožku nedráždilo, nevysušovalo. Za sebe mohu doporučit. Stojí pár korun, ale službu odvede na jedničku. 

Yves Rocher micelární voda pro citlivou pleť (recenze)
Tato micelárka si mě získala. Je k mé pleti jemná, nikterak nedráždí, nelepí. Skvěle vyčistí pleť. Za mě palec nahoru a určitě si ji znovu koupím, až spotřebuji zásoby, které doma mám. Pokud ještě váháte, přečtěte si recenzi. 

Avon tělový krém Little Black Dress
Vlastnosti tohoto tělového krému byly naprosto perfektní. Krém byl hustší konzistence, ale dobře se roztíral a vstřebával. Pokožka po něm byla krásně jemná a neuvěřitelně krásně intenzivně provoněná. Mazání s ním mě opravdu bavilo. Přesto si krém znovu nekoupím, a to kvůli složení, které obsahuje parabeny. 

Avon šampon a kondicionér s verbenou a mátou (recenze)
O tomto kombu jsem nedávno psala recenzi. Bohužel za sebe nemůžu doporučit. Šampon nedostatečně myje vlasy, vlasy jsou i po použití kondicionéru dost vysušené a špatně se rozčesávají.

Weleda olejíček na nehty a nehtovou kůžičku (recenze
Pokud trpíte na suché nehtové kůžičky nebo na záděry, tak můžu tento olejíček doporučit. Okolí nehtů popř. i nehty samotné vyživuje, zvláčňuje. Při pravidelném používání zabraňuje tvorbě záděr. Za mě fajn produkt, který pomůže zničeným rukám. 

Essence Make me Brow (recenze)
Myslím, že k této řasence na obočí není co dodávat. Kdo mě sledujete, víte, že ji naprosto zbožňuji a kupuji si ji stále dokola. 

Dermacol hydratační a vyživující maska  
Na tuto plátýnkovou masku jsem se hodně těšila, ale stejně tak jsem pak byla zklamaná. Za sebe nedoporučuji. Maska sice hydratuje, ale na pleti mě štípe, smrdí a po sundání hrozně lepí. Obsahuje silikony, kvůli kterým se na pleti vytvoří nepříjemný povlak, který musím smýt. 

La Roche-Posay Hydreane Riche (recenze)
Jeden ze skvělých krémů, které naprosto vyhovují mé smíšené pleti hlavně v zimním období. Je trošku hutnější, přesto se ale dobře vstřebá a pleť zanechá hydratovanou. Teď jsem ho používala hlavně na noc, ale v zimě používám na den i noc.

Avon hydratační peeling na nohy (recenze)
Bohužel ani tento produkt od Avonu není z těch, které bych Vám mohla doporučit. Peeling na nohy bych čekala o dost hrubší. Tento obsahuje jen drobný píseček, které se suchýma nohama neudělá nic. Jediné co můžu pochválit je příjemná parfemace. 

Douglas hydratační maska s arganovým olejem
Ani tato maska mě neoslovila natolik, abych si ji koupila znovu. Na obličeji mě trochu štípala, po sundání mě obličej trochu pnul. Parfemace byla celkem příjemná.

Maybelline Affinitone make-up odstín 09 Opal Rose (recenze)  
Lehce krycí make-up, který jsem svého času používala docela často. Pak jsem ho ale odložila a objevila už v nedobrém stavu. Make-up byl tekutější konzistence, nezakryl žádné větší nedokonalosti. Doporučila bych ho pro smíšenou a normální pleť, která nepotřebuje vyšší krytí, ale pouze sjednocení odstínu. 

Toni Gard parfém Sea Side 
Tento parfém jsem si zamilovala a uvažuji o koupi plného balení. Vůně je svěží a ideální na jaro/léto. Doporučuji očuchat. ;)


Co se podařilo spotřebovat Vám?

5 komentářů:

  1. No právě ten Maybelline makeup si chválím! Hezky mi zakryl různé nedokonalosti prostě vypadal skvěle, určitě si ho ještě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho už dlouho nepoužívala, ale krytí bylo spíše slabší střední. Nevyhovovala mi hlavně jeho příliš tekutá konzistence.

      Vymazat
  2. Micelárku od YR som dostala od maminy, lebo jej drážil pleť. Ale nerozumiem tomu, podľa mňa je úplne jemná. Ja som zvyknutá na micelárky na mastnú pleť, takže toto je oproti nim ako čistá voda s parádnym odličovacím efektom :) a s Maybelline makeupom súhlasím, mne navyše ešte na pleti robil mapy a cestoval. Určite by som ho znovu nekúpila.
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K mé pleti je také neskutečně jemná, ale už jsem četla více názorů, že někomu pleť dráždí.
      ..

      Vymazat
  3. Ešteže som si tú masku nekúpila, nechápem načo dávajú silikóny do masky :/

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.