beautylifebyhana: Dekorativka od Yves Rocher

středa 7. června 2017

Dekorativka od Yves Rocher

Kosmetiku Yves Rocher jsem si v poslední době hodně zamilovala. Z pečující řady jsem už dost produktů vyzkoušela, a tak jsem se začala porozhlížet i po dekorativce. Dnes bych Vám ráda ukázala tvářenku a korekční tyčinku. Jak si tato dekorativní kosmetika vede a zda budu zkoušet i další produkty se dozvíte níže. 
  


Přirozená tvářenka odstín 07 Rose Capucine
Nějakou tvářenku od Yves Rocher jsem dlouho chtěla vyzkoušet. Můžete vybírat z přirozených nebo ultra pigmentovaných odstínů. Já jsem si vybrala odstín z přirozené řady, a to 07 Rose Capucine, což je krásná korálová barvička s lehounkým shimmerem. Obsahuje jen pár drobounkých zlatavých třpytek. Tvářenka má jemnou příjemnou parfemaci a neobsahuje parabeny. Pigmentace je tak akorát, abyste s ní vykouzlily přirozený vzhled. Dá se i navrstvit, abyste dosáhly intenzivnějšího odstínu. Mě takováto pigmentace naprosto vyhovuje, protože vím, že to s ní nepřeženu. Vysoce pigmentované tvářenky nevyhledávám. Na tvářích vypadá krásně a celkově prozáří obličej. Tvářenka se nikam nevytrácí a vydrží na obličeji téměř celý den. 




Tvářenku za sebe mohu jen doporučit, a pokud se objeví nějaký další zajímavý odstín, ráda si ho koupím. 

Celkové hodnocení:(5/5)

Běžná cena tvářenky je 220 Kč, ale když použijete nějaký slevový kupónek vyjde Vás na pár korun.


Korekční tyčinka pro bezchybnou pleť 
Korekční tyčinky bych si asi sama od sebe nevšimla. Chtěla jsem si ale pořídit štětec na pudr za zvýhodněnou cenu a proto jsem si vybrala tuto tyčinku. Byla jsem k ní ze začátku dost skeptická a říkala jsem si, že ji asi vůbec používat nebudu. Pamatuji si, že když jsem s líčením před několika lety v pubertě začínala, koupila jsem si korekční tyčinku od Miss sporty a byla dost hrůzostrašná. Akné nezakryla a nevyhovujícím oranžovým odstínem na něj spíše upozornila. Měla jsem tedy obavu, že tato tyčinka bude něco obdobného. 

V obchůdku jsem si vybrala odstín Beige clair, který je do oranžova. Není určitě vhodný pro úplné bledulky, ani pro ty, co mají podtón do růžova. Já už jsem teď v obličeji trochu opálená a odstín mi sedí perfektně. Tyčinka je hezky krémová a hutnější, přesto nezalézá do vrásek a na zakrytí kruhů pod očima je naprosto skvělá. Na zakrytí pupínků a jiných nedokonalostí to chce alespoň dvě vrstvičky. Po nanesení splývá s pletí a není na ní vidět. Na pleti vypadá naprosto přirozeně. Korektor lehce zapudruji a vydrží krýt celý den.   


Jsem ráda, že jsem sebrala odvahu a korekční tyčinku vyzkoušela. Jsem s ní moc spokojená a používám ji téměř každý den. Pokud máte z tuhých korektorů obavu stejně jako já, zkuste tyčinku od Yves Rocher a uvidíte, že jsou obavy zcela zbytečné. Díky krémové textuře bych tyčinku doporučila i pro suchou a zralou pleť. 

Celkové hodnocení:(5/5)

Běžná cena tyčinky je 179 Kč.


Zkoušely jste dekorativní kosmetiku od YR? Jak jste spokojené?  

2 komentáře:

  1. Oba produkty se mi líbí, já zatím vyzkoušela pouze jen jejich skvělou rtěnku ve zlatém obalu, ty jsou totiž naprosto perfektní. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsem zatím nezkoušela, ale také je mám v merku ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.