beautylifebyhana: Nákupy a novinky květen 2017

pátek 2. června 2017

Nákupy a novinky květen 2017

Krásný pátek, 

na řadu opět přichází statistické články. Mám pocit, že píšu jen statistické články, ten měsíc vždycky tak rychle uteče. V květnu se ke mně dostalo hodně novinek, což bylo dáno i tím, že jsem měla narozeniny. Novinek je tolik, že se mi ani nevešly na jednu fotku, proto jsem udělala více fotek, abyste produkty viděli detailněji. Vrhneme se rovnou na to. 



V květnu jsem byla pozvaná na worshop s Indulonou, který jsem si moc užila a dozvěděla se spoustu užitečných informací o pokožce a péči o ní. Domů jsem si odnesla novinky značky Indulona. 

Heřmánkový krém na ruce
Tento krém používám teď nejčastěji. Líbí se mi jeho parfemace a konzistence, která není ani extra mastná, ani vodová. Krém se dobře vstřebává a dostatečně hydratuje pokožku rukou. 

Rakytníkový krém na ruce
Krém je o poznání hutnější a více vyživující. Vadí mi ale, že na rukou lepí a hůře se roztírá. 

Vyživující krém Indulona Original
Parfemace klasické Indulony mě moc nevoní, krém je hutný a opravdu vyživující. 

Regenerační měsíčkový krém 
Příjemně jemně voní a snadno se roztírá.

Meruňkové tělové mléko
Co mě však ze všech výrobků nejvíce dostalo, je meruňkové tělové mléko. Vůně je naprosto skvělá, mléko se snadno roztírá, rychle se vstřebává a pokožka zůstává hydratovaná a provoněná. Za mě palec nahoru. 

Více o těchto produktech se dozvíte v samostatném článku. Ještě je ale budu chvíli testovat, ať si udělám jasný názor. 


V květnu jsem navštívila obchůdek Yves Rocher a nějaké produkty mi dala i kamarádka.

Vanilkové mýdlo

Miniaturka sprchového gelu Zelený čaj
Bude fajn na léto na cesty. Moc příjemně voní. 

Šampon pro větší objem vlasů

Tvářenka v odstínu Rose Capucine
V poslední době moje nejpoužívanější tvářenka. Pigmentace je tak akorát, abyste to s ní nepřehnaly. Barvička je jako dělaná na lehce opálenou pleť. Výdrž je perfektní. 

Expresní odličovač na oči s chrpou (recenze)
Už jsem ho jednou měla a můj názor byl rozporuplný. Nebyl to produkt, který by mě stoprocentně přesvědčil o svých kvalitách, přesto jsem se rozhodla mu dát druhou šanci, tak uvidíme.  

Sprchový gel s peelingem mango a koriandr 
Tyto gely mám od YR moc ráda, hlavně verzi malina a máta, ale tento voní také naprosto dokonale. 

Rostlinný tělový peeling s meruňkovým pudrem 
Úžasně voní po meruňkách a je opravdu hrubý, takže Vás dokonale vydrhne. ;-)


Přítel si objednával balíček z e-shopu Dům bylinek a jako dárek k nákupu mu přibalili dva velké vzorky německé přírodní kosmetiky Sanct Bernhard. Jsem zvědavá jaká bude, hned dnes vyzkoušíme. 

Šampon Aloe-vera

Levandulový sprchový gel   
Pokud milujete vůni levandule, tak tento sprchový gel nesmí chybět ve Vaši koupelně. 


V Teta drogerii jsem využila 20% slevy na celý nákup a tady vidíte jeho část. 

Essence Make me Brow (recenze)
Řasenka na obočí, která je mou stálicí a kupuji si ji stále dokola. Odstín mi perfektně sedí - je studený.  Za mě je skvělá a můžu Vám ji jen doporučit. 

Catrice Liquid Camouflage 
Konečně i já jsem si koupila legendární korektor. Zatím jsem ho zkoušela jen párkrát a musím říct, že oceňuji jeho krycí schopnost. Na projasnění očního okolí je skvělý.

Nivea kapesní mléko na obalování 50+
Přítelovi jsem kupovala neviditelný sprej na opalování od Nivey a jako dárek jsme dostali toto pidi balení dětského opalovacího krému. 

Rexona Maximum Protection Everyday Fresh
Nezbytný pomocník na léto. Jediný antiperspirant, na který se můžu stoprocentně spolehnout. Rozhodně ale nedoporučuji na každodenní používání. Zelenou verzi jsem ještě nezkoušela, ale věřím, že bude stejně dobrá jako ty ostatní. 


Pustila jsem se do testování plátýnkových hydratačních masek a vy se určitě můžete těšit na srovnávací recenzi. 


Byla jsem vybrána jako jedna z testerek CC krému od Lirene. Zatím jsem zkoušela jen swach a musím říct, že jsem mile překvapena. Myslela jsem si, že to bude pěkná oranžáda, jako některé tyto krémy bývají, ale pigmenty se přizpůsobí tónu pleti. 


A nakonec mix všeho možného. 

Sun Dance pěna po opalování 
V DMku mě zaujala tato vychytávka na zklidnění pokožky po opalování. Pěnu už jsme zkoušeli a i přítel se jí rád namazal. Pokožku pěkně hydratuje, zklidní a příjemně provoní.

Astrid zjemňující micelární voda 

Palmolive sprchový gel s ostružinou, vanilkou a dračím ovocem
Příjemně sladce voní hlavně po ostružinách. 

Balea sprchový gel se solí z mrtvého moře a citronovou trávou
Voní příjemně svěže, dodává energii, ale méně pění a je řidší konzistence.  

Manufaktura krém na ruce meruňka 
Byl součástí časopisu Žena a Život. Božsky voní, výborně se vstřebává a pokožku rukou zvláčňuje. Za mě ideální krém do kabelky nebo na stůl do kanceláře. 

Co nového jste si koupili vy? 

4 komentáře:

  1. CC krém mi také poslali, tak jsem zvědavá jak obstojí při pravidelném používání. Na první namazání je fajn :-) já si tento měsíc objednala kupu přírodních šlehaných tělových másel od slovenských značek, my-sis, Soaphoria, Tvoja kozmetika, Navia, ... na těch opravdu ujíždím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho také vyzkouším vícekrát, zatím jsem ho měla pouze dvakrát na pleti. Uvidíme jak se osvědčí. ;-)

      Vymazat
  2. Yves rocher šampony si kupujem su dobre, a vždy keď idem okolo sa v obchode zastavím a konečne ho otvorili už aj u nás blízko:)) Od indulony ma tie kremy lakaju, len musim minuť zasoby:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe mohu doporučit zejména meruňkové tělové mléko a měsíčkový tělový krém.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.