beautylifebyhana: Nákupy a novinky červen 2017

neděle 2. července 2017

Nákupy a novinky červen 2017

Krásný den,

v červnu jsem se snažila neutrácet za kosmetiku a nakoupila jen pár nezbytností. Konečně jsem se rozhodla pro opalovák na letošní dovolenou, kterou si v době, kdy čtěte tento článek, užívám. Pojďte se podívat co nového se u mě objevilo.


Fa deodorant Paradise Moments
Tento deodorant jsem původně koupila mamce, ale po očichání jsem si ho musela dojít koupit také. Moc krásná exotická ovocno-květinová vůně. Ideální na léto. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.

Got2b suchý šampon extra fresh
Potřebovala jsem doplnit zásobu suchých šampónů, protože mi můj oblíbený Batiste došel a v Tetě měli tento v akci. Tak jsem ho prubla. Zatím jsem ho zkusila pouze jednou, takže nechci dělat závěry, ale asi nebude lepší než Batiste.

Bioderma olej na opalování
Mám ráda mléko ze stejné řady a letos jsem se rozhodla vyzkoušet olej. Opalovací péči od Biodermy důvěřuji a ráda si ji kupuji. Recenzi určitě čekejte po dovolené.

Bioderma Athoderm sprchový olej
Překvapení k nákupu opalováku na Sleky.cz. Zatím jsem ho nezkoušela.

Bioderma sérum (vzoreček)
Další drobnost k nákupu. Vůbec jsem netušila, že v balíčku bude něco přibaleno. Dávám palec nahoru.

Avon pleťová voda s růží
Krásně voní po růžích, tuto parfemaci mám v kosmetice ráda. Na pleti nepálí, nedráždí. Dobře pleť očistí. Více Vám řeknu po delším používání.

Avon balzám na rty meloun
Příjemný balzám, který krásně voní po melounu. Je zbarven dočervena a dodá rtům svěží barvičku. Ideální kousek do kabelky na léto. Hydratace je obstojná. Mají více parfemací, tak určitě mrkněte.

Co nového jste si pořídili v červnu vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.