beautylifebyhana: Novinky v drogeriích V

sobota 27. května 2017

Novinky v drogeriích V

Krásný den, milé čtenářky,

dnes mám pro Vás další díl nepravidelného seriálu o novinkách, které se v poslední době objevily v drogeriích. Tentokrát jsem navštívila drogerii Rossmann a nafotila pro Vás jak dekorativní, tak pečující kosmetiku. Co nového se objevilo v regálech? 


Začneme tím zajímavějším, a to dekorativní kosmetikou. U stojanu Catrice vévodí limitka, která mimo jiné obsahuje rtěnky, laky, tvářenky... Nové jsou také 24h Made to Stay make-upy.


U stojanu Gabriella Salvete mě zaujaly nové make-upy. Nezkoušel jste ho někdo?


U stojanu Essence můžete najít limitku Blossom dreams, která má i duhový rozjasňovač.


Řasenek je v drogeriích nových hned několik. Vybrala jsem Rimmel Volume Shake a Maybelline Big Shot. 



U stojanu Dermacol je nový make-up Noblesse, který mě za tu cenu tedy vůbec neláká, navíc jsem na něj neslyšela moc pochvalné recenze. 


Přiznám se, že do regálu s privátní značkou Rival de Loop moc nekoukám, takže nevím, zda micelárka je novinkou, nebo už je v nabídce delší dobu. 


Nivea má v nabídce nová tělová mléka ve čtyřech parfemacích a pečující řadu pro vlasy.



Žhavou novinkou jsou také vlasové přípravky od L´oréal Botanicals. 


Co v poslední době zaujalo v drogeriích Vás?

8 komentářů:

  1. Hned bych si něco vybrala, ale doma teď toho mám moc a nestíhám to spotřebovat.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se toho tady za květen nakupilo hromadu, takže budu muset zase nákupy omezit a začít spotřebovávat.

      Vymazat
  2. Slyšela jsem, že ta Volume Shake řasenka je celkem nic moc, i když nápad zajímavý. Co se týče toho stojanu Catrice - chápu správně, že se jedná o takové ty....ťupací tvářenky? Ráda bych to zkusila, tak jen zda to není nějaký lesk nebo něco. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekné novinky :) som zvedavá čo z toho bude u nás na Slovensku :) napríklad značku Rival de Loop vôbec nemáme :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máte místo toho nějakou jinou značku v Rossmannech?

      Vymazat
  4. Obdivuji ten plný regál limitky u Essence. Když jdu u nás do drogerky, tak většinou poloprázdné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se divila, a to zrovna není zapadlá drogerie.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.