beautylifebyhana: Zdravé a silné vlasy s Revitalon forte

středa 23. listopadu 2016

Zdravé a silné vlasy s Revitalon forte

Krásný den, milé čtenářky,

každá z nás se už asi ve svém životě setkala s obdobím, kdy jí více padají vlasy. Mě v poslední době padají vlasy docela dost, což mi samozřejmě není jedno, takže se snažím všemožnými způsoby padání vlasů zmírnit. Bude to pravděpodobně dáno i nástupem podzimu, zvýšeným stresem... Takže když byla vyhlášena výzva pro blogerky na serveru Blogerky.cz na doplněk stravy pro zdravé a silné vlasy Revitalon Forte, byla to výzva šitá na míru mým aktuálním potřebám. 



Můj názor na doplňky stravy je ten, že mohou být nápomocni při řešení určitého problému, nicméně sami o sobě bez další změny se stav jen tak zázrakem nezmění, navíc pro objektivní posouzení vlivu doplňku je potřeba užívat produkt dlouhodobě a ani po měsíční konzumaci člověk není schopen na 100 % říci, zda mu doplněk stravy pomohl či nikoliv. 

Revitalon Forte obsahuje unikátní kombinaci vyváženého množství rostlinných extraktů, vitamínů, minerálních látek a důležitých aminokyselin, které vyživují vlasy od kořínků a současně přispívají k udržení přirozeného stavu zdravých vlasů. 


Kapsle může být pro někoho dost veliká, ale já s polykáním problém nemám. Kapsle se užívá každý den jedna vždy po jídle a doporučuji zapít dostatečným množstvím vody. Já kapsle používám již necelý měsíc. Na závěry je ale přesto ještě brzy. Nicméně, vypadávání vlasů se u mě už naštěstí trochu omezilo, ale zda je to právě těmito kapslemi, nebo něčím jiným, nedokáži určit. Rozhodně ale užívání těchto kapslí nikomu neuškodí. Líbí se mi, že jsou vyrobeny v České republice



Z letáčku se můžete dočíst jaké účinné látky Revitalon Forte obsahuje.



Revitalon Forte můžete zakoupit v různých baleních:
  • 30 kapslí
  • 90 + 30 kapslí zdarma
  • 90 kapslí + dárek (náramek z kvalitní vysoce leštěné chirurgické oceli).

Jakékoliv doplňky stravy jsou poměrně oblíbeným dárkem pod stromeček, takže i tento produkt může být pro Vás inspirací na vánoční dárek. :)

Jaký je Váš názor na doplňky stravy? Používáte nějaký na vlasy?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.