beautylifebyhana: Spotřebováno září a říjen 2016

středa 2. listopadu 2016

Spotřebováno září a říjen 2016

Krásné podzimní ráno,

před námi jsou poslední dva měsíce roku a Vánoce se kvapem blíží. Už delší dobu se tu neobjevilo spotřebováno a i přesto dnes nebudeme lámat rekordy. Spotřeba za dva měsíce je docela podprůměrná. Slibuji ale, že se to budu ve zbývajících měsících snažit napravit a do nového roku vkročit s menšími zásobami kosmetiky. Kdo se přidá a bude spotřebovávat se mnou?


1. Eveline Burdock Therapy šampon (recenze)
Výsledky při používání tohoto šamponu nebyly zcela takové, jaké jsem očekávala. Vlasy se hůře rozčesávaly, s roztřepenými konečky mi nepomohl. 

Koupila bych znovu? NE. Šampon nebyl vyloženě špatný, ale nenadchnul mě natolik, abych si ho musela koupit znovu. 

2. Dermacol Express odlakovač na nehty
Zato tento odlakovač mě nadchnul hodně. Je to už mé druhé balení a budu si ho kupovat stále. Poměr cena/kvalita mi naprosto vyhovuje. Odlakování s ním je snadné a rychlé. Po použití nemám vysušené nehty a okolí. 

Koupila bych znovu? ANO, pokud jste ho ještě nezkoušely, honem napravte. 

3. Yves Rocher Sensitive Végétal micelární voda
O této micelárce určitě u mě ještě uslyšíte. Toto balení bylo v časopisu Žena a život, načež jsem si koupila i velké 400 ml balení. Více se dozvíte v plánované recenzi. 

Koupila bych znovu? ANO, už se stalo. :)

4. Batiste suché šampony XXL volume a Tropical (recenze)
Celkově mám suché šampony Batiste ráda a vždy mám nějaký v zásobě. Konkrétně s verzí XXL volume jsem příliš spokojená nebyla, jelikož mé vlasy slepoval a byly těžké (působil jako lak na vlasy), naopak verzi Tropical můžu doporučit.

Koupila bych znovu? ANO, suchý šampon Batiste se vyplatí mít doma. 

5. Essence make me brow (recenze)
Barevný gel na obočí v mini řasence se stal mým velkým pomocníkem při každodenní úpravě obočí. Je možné ho použít v kombinaci se stínem/tužkou, ale i samostatně. Udrží tvar obočí a dodá barvu. Odstínově mi také naprosto sedí.

Koupila bych znovu? ANO, pokud nechcete utrácet za Gimme Brow, tak zkuste tento gelík od Essence. 

6. Yves Rocher Elixir 7.9 (vzoreček)
Tento vzoreček mě o koupi plného balení rozhodně nepřesvědčil. Neuvěřitelně chemicky smrdí. Účinky jsem ze vzorečku žádné nevypozorovala. 

7. Weleda sprchový krém Citrus a gel Arnika (recenze)
Sprchové krémy od Weledy patří k mým oblíbeným sprcháčům. Verzi Citrus si určitě budu kupovat na léto znovu, verzi Arnika používal spíše přítel, parfemace mi tolik nesedla. Obecně můžu sprcháče od Weledy rozhodně doporučit, mají spoustu přírodních variant. Domů si odnesete opravdu kvalitu. 

Koupila bych znovu? Citrus ANO, Arnika NE (kvůli parfemaci).

8. MITOMO pleťová maska 
Maska byla velmi příjemná a hlavně výživná. Obličej byl nacucaný a spokojený. Více se o ní rozepíšu ve srovnávacím článku. Nemám tušení kolik maska stojí, jelikož to byl dárek k nákupu a vlastně ani nevím, jaká je její dostupnost. Pokud víte, dejte mi vědět do komentáře.

Koupila bych znovu? ANO, efekt byl opravdu viditelný. 

A to by bylo ze spotřebovanců vše. 

Co se podařilo spotřebovat v poslední době Vám? 

10 komentářů:

  1. Mitomo masku jsem taky zkoušela. Dostala jsem ji v Douglasu jako dárek k nákupu, ale mé pleti bohužel moc nesedla.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji také dostala v Douglasu, tak se asi i tam prodává :)

      Vymazat
  2. Od Weledy bych konečně už něco i já ráda vyzkoušela! :) Batiste suché šampony jsou pro mě nejlepší :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weleda si zaslouží pozornost, má opravdu kvalitní výrobky :)

      Vymazat
  3. Já se suchým šamponem Batiste moc spokojená nebyla, ale možná záleží na typu.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi jednotlivými druhy malé rozdíly jsou, s většinou jsem ale byla spokojená. Nejúčinnější je za mě verze original.

      Vymazat
  4. Tu miceralku Yves Rocher som si pre istotu kupila tiež druhé balenie keby som náhodou už nešla dlho do tohto obchodu:))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že Ti také vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak dlouho cca vydrží ty šampony od Batiste prosím? :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží mi tak na cca 20 použití, záleží na délce vlasů a aktuální potřebě odmaštění.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.