beautylifebyhana: Péče o barvené vlasy s Klorane

pondělí 5. prosince 2016

Péče o barvené vlasy s Klorane

Krásný čertovský večer, 

v dnešní recenzi se podíváme na pečující šampon proti vymývání barvy od Klorane. Šampon je bez sulfátů, což rozhodně vítám. V první řadě bych ráda poděkovala Klorane a serveru Blogerky.cz za krásný balíček, který mi přišel. Bylo vidět, že si s přípravou někdo dal práci, což vždy potěší. Teď už ale k samotnému šamponu. :)


V balíčku společně s testovaným šamponem mi přišlo i mini balení kondicionéru, ročenka k 50. výročí značky a krásná plátěná taška. Balíček mě moc potěšil a hned jsem se pustila do testování. Nicméně musím podotknout, že šampon jsem testovala pouze cca 14 dní, což je podle mě na konečný verdikt málo, proto berte recenzi spíše jako první dojmy z těchto produktů. 



Hlavním předmětem testování byl šampon proti vymývání barvy z výtažkem z granátového jablka pro velmi poškozené vlasy. Já sama mám vlasy melírované, ale mamka si vlasy barví doma na tmavě hnědou, takže by výdrž barvy poznala lépe, nicméně zatím jsem jí neměla možnost šampon předat, ale zbývající obsah jí dám na testování a o jejích dojmech Vám dám vědět. 


Šampon stejně tak jako kondicionér krásně voní, vůně je pak cítit i z umytých vlasů. Šampon neobsahuje sulfáty, proto i méně pění. Popravdě jsem ale čekala, že bude pěnit daleko méně, za mě je pěnivost v pohodě. Díky tomu, že je bez sulfátů je vhodný k mytí i velmi jemných vlasů, které šetrně myje. Konzistence je hustější, než je u šamponů zvykem. Doporučuji před nanesením šamponu vlasy pořádně namočit, poté stačí menší množství šamponu, aby pěnil. Vlasy po umytí mi přijdou ne tolik hladké, což je ale dáno tím, že šampon neobsahuje silikony. 


Doporučená cena šamponu je 295 Kč/200 ml. 


Byla jsem velmi potěšena, když jsem v balíčku našla i miniaturu kondicionéru ze stejné řady, protože přípravky na sebe navazují a na mé sušší konečky vždy používám masku nebo kondicionér. Proto jsem byla ráda, že mohu používat přípravky ze stejné řady. Vlasy se díky němu lépe rozčesávají a konečky jsou hydratované. Konzistence kondicionéru je hustší než u šamponu. 


S šamponem i kondicionérem jsem prozatím spokojená. K vlasům je šampon šetrný, krásně voní, jediné mínus je, že po něm vlasy nemám tak hladké, ale to je daň za to, že je bez silikonů. 

Pokud Vás šampon zaujal a chtěly byste ho vyzkoušet, můžete si na zkoušku zakoupit cestovní balení.

Zkoušely jste už vlasové produkty Klorane? 

1 komentář:

  1. Klorane znám jen tak z internetu a lékáren ale zkušenost se značkou nemám. Děkuji za tip na nějaký šetrnější vlasovou péči. Snažím se také používat něco méně chemického, proto si teď umývám vlasy konopným šamponem, který mě mile překvapil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.