beautylifebyhana: Nová dimenze odličování se Saloosem

sobota 12. listopadu 2016

Nová dimenze odličování se Saloosem

Odličování, čištění pleti, činnosti, které by měly být samozřejmostí každé ženy, ať už se líčí nebo ne. Já pleť čistím pravidelně každé ráno i večer, ať už nanáším make-up nebo ne. Přestože se Vám může zdát pokožka ráno čistá, není tomu tak, během noci na ní ulpívají nečistoty, které je potřebné před nanesením krému odstranit. Jinak můžete používat krém za tisíce a stejně nebude účinný. 


Odličování by mělo zahrnovat dva kroky
1. krok - použití přípravku, který odstraní nečistoty rozpustné v tucích (tj. pleťová mléka, emulze, oleje)
2. krok - použití přípravku, který odstraní nečistoty rozpustné ve vodě (tj. pleťové tonikum, pleťová voda, micelární voda)

Až je poslední tampónek naprosto čistý můžeme nanést krém. 

Používání pleťového mléka mi nikdy příliš nevyhovovalo, raději používám dvoufázové emulze. Když se mi naskytla možnost vybrat si nějaké produkty od přírodní kosmetiky Saloos, zvolila jsem i přípravek na odličování (1. krok), a to Hydrofilní odličovací olej granátové jablko


Olej jsem k odličování nikdy dříve nepoužívala (pokud nepočítám ten obsažený v emulzích), nicméně z tohoto oleje si vlastně emulzi vytvoříte samy. Olej se aplikuje na navlhčený vatový tampónek, který při kontaktu s vodou vytvoří emulzi, kterou se následně odlíčíte. Olej granátové jablko je určen pro suchou a zralou pleť, s čímž naprosto souhlasím. Já mám pleť smíšenou, avšak s přicházející zimou spíše suchou. Pravidelně se mi v chladnějším období začínají tvořit suché šupinky kolem nosu a na tvářích. Nanést na takovouto pleť make-up je lepší snad ani nezkoušet. 

Letos to ale vypadá, že zimu přečkám bez šupinek, tedy možná si nějakou dám pod talíř při štědrovečerní večeři, a pár jich určitě nasbírám z Kapříka Šupináče. ;) Dík patří Zuzance z Lekarna.cz, díky které jsem tento skvělý olej objevila. 


Saloos mě vždy upoutá svými obaly, které působí luxusně. Olej je ukryt ve skleněné, lehce matné lahvičce s dobrým aplikátorem. Vůně oleje je jemná, povzbuzující, prostě příjemná a přírodní. Aplikace je díky vhodnému uzávěru snadná a dobře se koriguje množství. Doporučuji tampónek příliš nenavlhčovat vodou. Když po pár použití přijdete na správný poměr vody a oleje, jde odličování jako po másle. S olejem odličuji i oči, nic mě neštípe, ani nedráždí, make-up jde snadno dolů. Občas se mi stane, že se mi do očí dostane větší množství oleje, což na chvíli způsobí, že vidím jako v mlze. To se mi však občas stává téměř se všemi odličovači na bázi oleje. Po odlíčení je pleť trochu mastná, což mi nevadí, jelikož pak ještě pleť doodlíčím micelární vodou. 

SloženíHelianthus annuus seed oil bioSesamum indicum oil bioPunica granatum seed oil, Prunus amygdalus dulcis oil, TocopherolAscorbic acidAscorbyl palmitatePEG-40 Sorbitan peroleateLaureth-4ParfumLimoneneLinaloolCitralBenzyl alcoholBenzyl benzoateBenzyl salicylateCitronellolEugenolGeraniolIsoeugenolCoumarin.



Pokud máte suchou nebo zralou pleť oživte svou odličovací rutinu novým přípravkem. Vaše pleť jistě ocení nejen přírodnější složení. Pro mě je tento olej ideální volbou na zimu a v létě se zkusím poohlédnout po nějakém jiném z široké nabídky Saloos.

Jako bonus seženete olej za velmi příznivou cenu

Celkové hodnocení:  (5/5)


Používáte odličovací oleje?

10 komentářů:

  1. Podla zlozenia prirodny nebude. Ani na obale nevidim certifikat prirodnej kozmetiky. Rovnako ako sprchovacie oleje tak ani odlicovacie znacka zrejme nevie vyrobit prirodne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel tento výrobek neobsahuje jen samé přírodní složky, ale i některé chemické, proto píšu přírodnější a ne přírodní.

      Vymazat
    2. Dosť ma to prekvapuje. Ak by som ja osobne vyrabala prirodnu kozmetiku, nemiesala by som medzi vyrobky aj take kusky, ktore prirodne nie su. Sice na obale netvrdia, ze ide o prirodu, ale ak ma raz zakaznik zafixovane, ze ide o prirodnu znacku a narazi na nieco taketo, tak podla mna to znacke dost poskodi. Spociatku som bola zo Saloosa nadsena, ale postupne ako skusam aj ine znacky prirodnej kozmetiky, coraz viac zacinam mat pocit, ze Saloos je nieco pre zaciatocnikov a postupne im zakaznici utecu k niecom sofistikovanejsiemu a kvalitnejsiemu.

      Vymazat
    3. To ano, je to přinejmenším zajímavé, také mě to překvapilo. I v názvu mají naturcosmetic, podle čeho by asi většina z nás čekala jen přírodní produkty. Souhlasím s Tebou, měl by se nad tím Saloos zamyslet. Já se v přírodní kosmetice teprve začínám trochu orientovat a snažím se postupně vyměňovat konvenční kosmetiku za přírodní.

      Vymazat
  2. Já mám zase odličující meduňku a ta je naprosto skvělá dost mi vyhovuje :) A odličování je hned příjemnější :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. K oleji mohu jen říci "Tohle je dokonalost"

    OdpovědětVymazat
  4. Dvojfázové odličovače mám veľmi rada, sú fakt účinné. Škoda toho zloženia :/

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, škoda složení, jinak by byl perfektní.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.