beautylifebyhana: Novinka: kompaktní pudr 3v1 Avon

sobota 5. listopadu 2016

Novinka: kompaktní pudr 3v1 Avon

Krásné sobotní ráno,

venku už máme pořádnou zimu, a tak bude více času na odpočinek, relaxaci a třeba i čtení článků na blozích. V dnešním článku si představíme nedávnou novinku od Avonu, a to kompaktní pudr. Od Avonu jsem doposud žádný pudr nezkoušela a jelikož jich teď doma nemám mnoho, rozhodla jsem se ho zkusit. Byla to dobrá volba nebo šáhnutí vedle? 


Pudr je ukryt v pevném plastovém obalu, který neurazí/nenadchne. Balení obsahuje 10 g pudru. Co mě zklamalo je, že je pudr vyroben v Číně, což na mě nepůsobí zrovna důvěryhodně. 


Od pudru očekávám v podstatě dvě věci: zmatnění a fixaci make-upu. Pudr jsem si vybrala v odstínu Medium, což je tuším druhý nejsvětlejší odstín. Záměrně jsem nevolila nejsvětlejší, protože jsem ho chtěla používat na přechodu léta a podzimu. Ale to byla chyba. Měla jsem si zvolit ten nejsvětlejší, jelikož tento je poměrně dost tmavý a hlavně do oranžova, i když to na fotkách tak nevypadá. Po nanesení na pleť odstín není tolik výrazný, aby se nedal nosit, ale na zimu ho určitě odložím a vytáhnu zase až na jaře/létě. 



Pudr slibuje zmatnění, osvěžení a sjednocení tónu pleti.

Pudr je poměrně jemně mletý, při nanášení štětce nepráší. Oceňuji zvýšený okraj, díky němuž se nabíraný pudr nevysýpá. Pudr na pleti zanechá sametový povrch. Pleť mám smíšenou, tedy mastnější v T-zóně, tento pudr mi pleť zanechá matnou pouze cca 2 hodiny, což je tedy málo. A to, ať použiji make-up, nebo jen pleť přepudruji. Pokud tedy máte mastnější pleť, nebude tento pudr tím nejlepším. Díky tomuto pudru si tím pádem ani neprodloužíte výdrž make-upu.


Z tohoto pudru jsem si rozhodně nesedla na zadek. Znovu bych si ho nekoupila, a to hned z několika důvodů: 
1. pleť zmatní pouze na krátkou dobu, 
2. je vyroben v Číně,
3. odstín je příliš do oranžova. 

Celkové hodnocení: (2/5)

Pudr jsem pořídila v zaváděcí akci za 79 Kč. 

Máte nějakou oblíbenou dekorativní kosmetiku od Avonu? 

5 komentářů:

  1. Já mám ten nejsvětlejší odstín Cool myslím, a je krásnej studenej a světloučkej. A je pravda, že celý den pleť zmatněnou neudrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvolila jsi lepší odstín, tento bude teď na zimu bohužel nepoužitelný.

      Vymazat
  2. No já avon moc v lásce nemám a tento pudr me ani nenadchl :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. na mňa by bol určite tmavý ale teraz majú púdre v avone aj so zrkadielkom v kampani 16 za 5,50€ sa mi vidí som si ho objednala takže uvidíme.. na obale su nakreslene take zlate ruzicky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po zkušenosti s tímto pudrem už asi jiný ani chtít nebudu...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.