beautylifebyhana: Green Beauty Market 2016

neděle 13. listopadu 2016

Green Beauty Market 2016

Hezký nedělní večer,

ti, kteří mě sledujete na instagramu již víte, že jsem se včera byla podívat na Green Beauty Marketu, vůbec první prodejní akci s čistě přírodní kosmetikou. Na veletrhu se bylo možné seznámit se spoustou značek, které vyrábějí přírodní kosmetiku. Vystavovatelů bylo opravdu hodně a spoustu značek jsem vůbec neznala. V průběhu dne jste se mohli zúčastnit i některé z přednášek, ochutnat ženšenový čaj, zakoupit kosmetiku...


Na následujících fotografiích můžete zahlédnout jen malou část značek přírodní kosmetiky, které se zúčastnily veletrhu. 









A teď už moje nákupy

Dlouhou dobu jsem toužila po vyzkoušení přírodního deodorantu. Nakonec po očichání všech možných jsem se rozhodla pro Soaphorii verzi Nevinnost. U stánku Nuspring jste si nákup odnesli v této roztomilé taštičce. :)


S přítelem nás hodně zaujala intenzita přírodní parfemace britské značky Faith in nature, takže jsem si odnesli dva šampony na vlasy. 


U stánku Purity Vision mě zaujalo toto roztomilé pidi balení bambuckého másla. Na zkoušku jsem si ho vzala a pokud mi bude vyhovovat pořídím si standardní balení. 


U Weledy měli 20% slevu a do košíku putoval dlouho obhlížený noční krém IRIS. 


Celkový pohled na nákup. Domů jsem si odnesla i spoustu vzorečků, které vždycky potěší. :)


Byli jste se také podívat na tomto veletrhu?

8 komentářů:

  1. Nebyla jsem, ale odnesla sis skvělé výrobky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujali ma tie šampóny Faith in Nature. Nevieš, dajú sa kúpiť aj online? :)

    OdpovědětVymazat
  3. skoda, ze u nas nic take nie je, pretoze to vyzera naozaj perfektne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byl první ročník, tak třeba se příští rok podobná akce bude konat i na Slovensku :)

      Vymazat
  4. jeeej to by byl můj ráj... jak vidím ten kokosový olej tak si ho už vážně musím koupit ;)

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.