beautylifebyhana: Nejvoňavější intime gel

sobota 19. listopadu 2016

Nejvoňavější intime gel

Intimní hygiena je velmi důležitou součástí naší každodenní hygieny. Na blogu už jsem se tomuto tématu věnovala několikrát. Intimní gely používám již řadu let a za tu dobu mám již své oblíbence, nicméně nedá mi to, a zkouším i nové kousky. Když jsem před nějakým časem nakupovala na Lekarna.cz, zaujal mě v jejich nabídce intimní gel s vůní jahod. Lákavá varianta, se kterou jsem se dosud nesetkala. Jaký je nejvoňavější intimní gel? 


Důvodem ke koupi tohoto gelu byla v první řadě vůně. Co si budeme povídat, na trhu je sice spousta intimních gelů nebo krémů, ale s takovouto parfemací jsem se ještě nesetkala. Parfemace gelu je velmi příjemná a voní opravdu po jahodách. Druhým důvodem bylo, že se jedná o přírodní kosmetiku, kterou se snažím čím dál více nahrazovat za tu konvenční.

Intimní gel je ukryt v plastovém průhledném obalu s praktickým mačkacím uzávěrem. Gel vzhledem připomíná mléko, konzistence je na můj vkus dost řídká. Při použití musíte být opatrné, aby Vám veškerý gel neutekl z ruky. Gel jemně pění, ale jeho mycí schopnosti mi nepřijdou tolik precizní, jako jsem zvyklá u jiných gelů. Gel mě neštípe, ani nepálí, ale po použití nepociťuji příjemný pocit svěžesti, proto bych si ho už znovu nekoupila.  



Oceňuji neobvyklou parfemaci, ale bohužel mi tento gel příliš nesedl. Znovu bych si ho tedy nekoupila. 

Intimní gel strawberry můžete zakoupit buď na Lekarna.cz nebo na oficiálním eshopu značky Hristina za 155 Kč. V nabídce jsou i jiné neobvyklé parfemace. 

Celkové hodnocení:  (3/5)


Jaký je Váš oblíbený intimní gel? 

5 komentářů:

  1. Zaujalo ma to pekné prírodné zloženie :-) Hlavne na takú citlivú oblasť tela by som si už nič z drogérky nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení je u výrobků Hristina čistě přírodní a hlavně na intimní oblast je to moc fajn :)

      Vymazat
  2. Pěkný obal, já se také snažím volit šetrnější přípravky na tělo i pleť. Zatím mi to celkem jde u vlasové péče ale to víš, až tak přísně to neřeším. Snažím se hlavně vyhýbat většině drogerkových šamponů, to je proto že mi ani nevyhovují.
    Obal gelu je pěkný, já používám obyčejný Chilli a nedávno jsem v obchodě zahlédla intimní gel od Bione, která je česká a jejich produkty směřují blíže k těm přírodním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také čím dál více preferuji přírodní produkty. Od Bione jsem měla zatím pouze krém na obličej, ale ráda bych vyzkoušela i něco dalšího.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.