beautylifebyhana: Novinky v drogeriích III

středa 9. listopadu 2016

Novinky v drogeriích III

Krásné středeční ráno,

při pohledu do archivu blogu jsem se zhrozila, že už tak dlouho nebyl článek z rubriky Novinky v drogeriích. Pomalu se nám blíží Vánoce, tak už i já se začínám poohlížet po dárečcích. Při brouzdání v obchodech jsem Vám nafotila i pár novinek, které se objevily v regálech. Konkrétně jsem zavítala do drogerie Teta a DM drogerie. Pojďte se se mnou podívat, jaké "poklady" se v našich drogeriích skrývají.  


Při návštěvě Teta drogerie bylo pro mě překvapením, že se v jejich nabídce nově nachází značka I love..., se kterou jste se mohli setkat v parfumeriích Douglas. V nabídce mají sprchové gely, sprchové peelingy, tělová másla, spreje, antibakteriální gely...


V oblasti vlasové kosmetiky přichází na trh se sezónní novinkou Schwarzkopf Gliss Kur s řadou Winter Repair, která mě hodně zaujala a uvažuji, že si ji pořídím. 


Z řady essence Ultime je novinkou luxusní kaviárová řada.


Přesuneme se do DM drogerie, ale u vlasové kosmetiky ještě zůstaneme. Novinkou na českém trhu je vlasová řada Elseve Extraordinary. O suchých šamponech jsem četla, že jsou na nic, zbytek si ostatní chválí. 


Exkluzivně v DM drogeriích se prodávají nové koupelové soli a pěny do koupele od značky t: by Tetesept. V regálech s koupelovou kosmetikou mě zaujaly i soli do koupele značky EZO, které jsem tam nikdy dříve neviděla.


Regály se už pomalu začínají plnit vánočními balíčky. Pokud Vás zaujaly produkty od Testesept, pořídíte je i v dárkovém balení. 


Krásné balíčky má letos také Weleda, kterou můžu rozhodně doporučit, a mně samotné by takový balíček pod stromečkem udělal velkou radost. 


V DMku seženete také nové štětce a "beauty blender" značky Ebelin. Kvalita mi ale na první pohled nepřišla nic moc. 


Přesouváme se na dekorativní kosmetiku. Novinky naleznete ve stojanu Maybelline, a to tužku na obočí, řasenku a lesk na rty.  


V regálech je stále starší limitka Essence midnight masquerade, která mě zrovna moc neoslovila. 


U stojanu Rimmel stojí za povšimnutí nové paletky očních stínů Magnif´Eyes


A na závěr Dermacol a jejich selfie Make-up.


Co v poslední době zaujalo v drogeriích Vás?

9 komentářů:

  1. Já nedávno zaznamenala nový sprcháč od Dermacolu s příchutí grepu :D jinak mě celkem dost zaujaly ty soli do koupele, nevíš jaký obsah mají ty sáčky ?

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že v Tetě mají i výrobky od Naturalium, to budu muset jít okouknout, protože jejich šampony mám moc ráda :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naturalium už v Tetě nějaký ten pátek mají. Chystám se něco vyzkoušet, ale stále na to nepřišla řada.

      Vymazat
  3. Uplynulý měsíc jsem neměla moc na obchody s nakupováním náladu ale jistě se brzy po něčem kouknu. Nejvíce mě zaujaly dárkové kazety, protože i já sama když něco takového dostanu, mám velkou radost. Šampony z drogerií nijak nesleduji, neboť je nekupuji, to už musí být. Soli od Tetesept mám ráda a i ty jejich tekuté koncentráty.
    Letošní Vánoce trávit doma nebudu, takže dárky tolik řešit nebudu a tisíce za ně utrácet nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že každé ženě udělá radost pěkný kosmetický balíček. :)

      Vymazat
  4. Super článek, děkuji za inspiraci na vánoční dárky. :) Vlasová kosmetika s kaviárem by se mohl líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu se snažit tyto články zařazovat častěji. :)

      Vymazat
  5. jeej hadam sa I love kozmetika objaví aj u nás v tete som už dlho nebola:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.