beautylifebyhana: Dokonalá pleť s Balea Teint Perfektion?

středa 26. října 2016

Dokonalá pleť s Balea Teint Perfektion?

Krásnou středu, milé čtenářky,

v dnešní krátké recenzi se podíváme na zub dennímu krému od Baley Teint Perfection. Bude po použití tohoto krému pleť opravdu perfektní? O mých zkušenostech s tímto krémem se dočtete níže.  


Krém má na první pohled lákavý obal, který v regále nepřehlédnete. Ke mně se krém dostal v rámci DM boxu. Upřímně, Balea krémy nevyhledávám, tudíž by se ke mně krém dostal jen těžko. Přes nákupní košík by to určitě nebylo. Váhala jsem, zda krém zkusit, nebo ho poslat dál. Balea krémy ve mě nebudí moc velkou důvěru, ale nakonec jsem se překonala a dala mu šanci. Vyplatilo se?

Zjemňující denní krém je určen pro ženy ve věku 25-35 let. 

Krém je ukryt v pevném plastovém kelímku, který je laděn do sytě růžovo-fialové barvy. Krém, který se ukrývá uvnitř, je také lehce zbarven dorůžova. Na první dojem mě zaujala jemná, příjemná parfemace. Konzistence krému je trochu hutnější, ale zároveň ne mastná, spíše lehounce do gelové konzistence. Příjemně se roztírá a vsakuje se do pleti. Používám ho jak na den, tak na noc. Při použití pod make-up se nedrolí. Hydratece pleti je průměrná, ale na Baleu nad má očekávání. Během používání byla má pleť v naprosté pohodě, nejevila známky podráždění, ani se mi nedělaly žádné pupínky.



Krém mě celkem mile překvapil. Nevím, jaká je jeho cena, ale předpokládám, že do stovky a za tu cenu se vyplatí. Nicméně na druhou stranu není to nic, co bych si musela kupovat znovu. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte nějaký krém od Baley?

8 komentářů:

  1. Od Baley jsem ještě žádný krém nezkoušela a nevypadá, že bych v blízké době zkoušela, protože mám celkem citlivou pleť a spousta krémů mi nedělá dobře, takže mám pár svých ozkoušených oblíbenců a nerada zkouším něco nového. Ale jinak mam značku Balea moc ráda! :) BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co od Baley máš nejraději? Nějaký tip, co bych měla vyzkoušet?

      Vymazat
  2. Já od Baley žádný krém nezkoušela, ale mám to v plánu :) Od Baley mi nejvíce vyhovují sprcháče a masky na pleŤ :) I šampony stojí za zmínku. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Baleu příliš nevyhledávám, upřednostňuji jiné značky.

      Vymazat
  3. Balea produty mám veľmi rada, konkrétne tento som ešte neskúšala ale asi sa po ňom pozriem:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych potřebovala spíše nějaký hydratační, ale Baeleu mám celkem ráda :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Právě dopoužívávám tento krém v noční verzi a jsem opravdu spokojená. Vyhledám si co je ve složení zázračného, že mi vyhovuje a budu kupovat znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Ti vyhovuje. Noční verzi jsem nezkoušela.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.