beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in září

sobota 3. října 2015

Kosmetické novinky aneb new in září

Měsíc září se u mě nesl hlavně ve znamení nákupních dnů Marianne, kde jsem si také pořídila většinu věcí, které můžete vidět na fotografii. Kdo tedy četl můj článek ze Dnů Marianne, moc nového už neuvidí. V měsíci říjnu neplánuji žádné velké nákupy, protože kosmetiky mám teď až až a musím ji také spotřebovávat a ne jen hromadit. Nicméně i tak se určitě nějaké novinky objeví, minimálně se můžete těšit na rozbalování DM boxu. :-)


Na fotku jsem zapomněla vyfotit dvoufázový odličovač očního make-upu od Yves Rocher, který je moc fajn. A ochranu proti horku od Tony&Guy.

Všechny novinky ze Dnů Marianne si můžete prohlédnout ve článku tady.

Pokud pomineme Dny Marianne, přišel mi balíček na testování od Lekarna.cz, který obsahoval kompletní řadu nové značky intimní péče Idelyn, o které si brzy budete moct přečíst samostatný článek. A bylinné koupele od značky Herbaspa, které jsou v krásném obalu a jsou tak vhodné jako dárek. 


Co pěkného jste si pořídily v měsíci září vy?

6 komentářů:

  1. ten suchý šampón batiste chci zkusit, tak doufám, že bude dobrej :)
    in anohter galaxy

    OdpovědětVymazat
  2. Wau to je zásoba.. :-) Už se těším na recenze :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  3. Sucháčema od Batiste jsem teď také zásobena :) Jinak super nákupy.

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
  4. Páni to je novinek :) Já jsem si zakázala nakupovat, pouze to co mi dojde nebo nutně potřebuju, takže jsem pořídila akorát tvářenku a paletku stínů, protože jsem chtěla využít slevy na dekorativce.cz :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila jsi hezké věci. Batiste mám taky moc ráda. Idelyn zatím neznám. V září jsem docela nakupovala a v říjnu v tom hodlám pokračovat :-)

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Batiste jsem si poskedni dobou oblibila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.