beautylifebyhana: Štětce Zoeva Rose Golden vol. 2 & 142 Concealer Buffer

středa 28. října 2015

Štětce Zoeva Rose Golden vol. 2 & 142 Concealer Buffer

Krásný sváteční den,

dnes se podíváme na jedny z nejkrásnějších štětců, které jsem viděla: Zoeva luxury set Rose Golden vol. 2. Byla to láska na první pohled, ale trochu mě odrazovala cena, nakonec jsem ale neodolala a pořídila si je. Konečně tak mám opravdu kvalitní štětce na líčení.


Sada obsahuje celkem osm štětců, z toho tři na tvář a pět na líčení očí. V sadě mi tak trochu chybí štětec na pudr (samostatně jsem si ho zapomněla objednat - zvažuji, že si objednám štětec Hakuro H55). Štětce jsou zabaleny v krásné luxusní taštičce, která je kvalitně zpracovaná. Taštička je poměrně velká, takže do ní kromě štětců můžete zabalit i něco jiného.


Samotné štětce mají krásný, něžný design. Kombinace pudrově růžové společně s růžovým zlatem a detaily, je prostě neodolatelná. Hned na první pohled je vidět, že zpracování je precizní. Štětinky jsou hebounké jako samet


Štětce jsem už čistila, klasicky vodou, a jsou opět jako nové. 


104 Buffer štětec na make-up
Štětec je perfektně hustý a jemný. Je vhodný na nanášení tekutých, pěnových i práškových make-upů. Díky jemným štětinám nezanechává na pleti rýhy a make-up velmi dobře zapracuje do pleti. Od té doby co ho mám, si už nedovedu představit nanášení make-upu prsty. Štětcem to je hygieničtější, pohodlnější a výsledek je také daleko lepší. Tento štětec používám při každém líčení. Velmi mi vyhovuje. 



109 Luxe Face Paint štětec na konturování
Opět velmi jemňounký štětec, jehož štětiny jsou kombinací přírodních a syntetických. Na konturování ideální velikost a tvar. 


126 Luxe Cheek Finish štětec na tvářenku
Oblý štětec, kterým snadno nanesete tvářenku na patřičná místa. Hustota i velikost štětce mi vyhovuje. Tvářenku nanesete bez ostrých přechodů. Štětec můžete použít i na pudr nebo rozjasňovač. 


226 Smudger štětec na oční stíny
Štětinky tohoto štětce jsou velmi krátké a pevné, díky tomu precizně nanesete oční stíny. Je ideální na nanášení stínu na spodní linii oka, používám ho i na tmavší oční stíny, které potřebuji přesně nanést na část víčka. 


228 Luxe Crease štětec na blendění
Opět štětec s kombinovanými štětinkami. Díky dlouhým a jemným štětinkám je rozblendění očních stínů perfektní. 


234 Luxe Smoky Shader štětec na kouřové líčení
Štětec vhodný na kouřové líčení, ale já ho používám i na nanášení běžných stínů. Štětec je opět velmi jemný, ale přesto flexibilní. 


317 Wing Liner štětec na linky
Štětec je jemný, ideálně zkosený a poměrně úzký. Je vhodný jak na linky, tak i na vybarvení obočí pudrovým stínem. Štětiny jsou z nylonu. 


332 Brow Line štětec na vykreslení obočí
Lehce zkosený štětec ideální na vykreslení obočí.


142 Concealer Buffer štětec na korektor
Korektor jsem vždycky vklepávala do pokožky prsty, ale zejména v oblastech očí se mi špatně nanášel, proto jsem si pořídila tento taklonový štětec. Díky tomuto štětci nanesete korektor i do těžko přístupných míst (vnitřního koutku oka). Díky štětci navíc jemnou kůži kolem očí nikterak nevytahujete a předcházíte tak tvorbě vrásek. 

Štětce jsou opravdu kvalitní a jsem velmi ráda, že jsem si je pořídila. Penízků nelituji, byla to dobrá investice. Věřím, že ani časem mě nezklamou a dlouho mi vydrží. Pokud Vás také zaujaly, mrkněte na stránky Zoeva, mají spoustu krásných štětců i dekorativní kosmetiku. Do konce října navíc poštovné zdarma u objednávek do 444 Kč. 


Jak se Vám štětce líbí? Máte nějaké zkušenosti s touto značkou?

9 komentářů:

  1. Jsou úžasné i design je povedený :) Já na ně koukám pořád.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Právě teď chci investovat do nějakých lepších štětců a tyhle vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tie sún nádherné! Už viem čo si budem priat pod stromček .)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, ten štětec na make-up vypadá dost dobře!

    Sweater Weather Tag

    OdpovědětVymazat
  5. No musim rict, ze bych je rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Štětce jsou úžasné, úplně mě tvoje fotky hřejí u srdce. Budu si o ně psát Ježíškovi a doufat, že mi koupí i paletku stínů Zoeva
    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.