beautylifebyhana: Podzimní DM box 2015

pátek 9. října 2015

Podzimní DM box 2015

Hezké páteční odpoledne,

v dnešním příspěvku nahlédneme pod "pokličku" nového podzimního DM boxu. Po delší době se mi podařilo vyhrát další DM box (v pořadí již třetí). Vždy se těším, co si DMko pro nás do boxíku přichystalo, takže jsem při první příležitosti běžela do DM drogerie a boxík si vyzvedla. Cestou domů se boxík docela pronesl... Boxík byl k vyzvednutí za 200 bodů.


Krabička je tentokrát laděna do podzimního tónu červené barvy, což se mi osobně moc líbí. Boxíky si vždycky nechávám a skladuji do nich kosmetiku, která čeká na vyzkoušení.


Takhle vypadal boxík po rozvázání mašličky... Obsahoval 9 plných balení a nějaké ty vzorečky.


A teď už k jednotlivým produktům.

1) Balea Luxury Golden Glamour sprchový gel 
Sprchový gel s orientální vůní pačuli a vanilky. Sprchový gel je zlatavý se třpytkami, vůně mě příliš nezaujala, nicméně slibuje hydratační účinky, takže ho ráda vyzkouším.


2) Balea Luxury Golden Glamour pěna do koupele
Pěna ze stejné řady jako sprchový krém, poputuje pravděpodobně někomu jako dárek.


3) Balea Luxury Red Love koupelová sůl
Další produkt řady Balea Luxury, tentokrát s vůní kokosu a broskve (těším se na tu vůni). Sůl ráda vyzkouším a zpříjemním si tak některý z podzimních/zimních večerů příjemnou teplou koupelí.


4) Dermacol krém na ruce s vůní Irské kávy 
Tento krém už mám doma v zásobách, takže mě v DM boxu moc nepotěšil, nicméně vůni Irské kávy mám moc ráda a krém na ruce se nikdy neztratí. Do podzimních dnů ideální parfemace.


5) Dove goodness tělové mléko
S některou s novinek od Dove jsem v DM boxu, tak trochu počítala. Jsem moc ráda, že se tam objevil produkt z Derma Spa řady. Tělové mléko obsahuje omega olej a díky technologii Cell-Moisturisers působí uvnitř buněk, čímž zanechává pokožku plně hydratovanou. Tělové mléko moc pěkně voní, má lehkou konzistenci, ale přitom je hydratační. Příjemně se roztírá. Za tento produkt velký palec nahoru. 


6) Rimmel Super Curler řasenka
Dalším milým překvapením byla nová objemová řasenka od Rimmelu. Měla by perfektně natočit řasy, jsem moc zvědavá jaká bude. 


7) Ria vložky ultra normal plus


8) Zendium Coplete Protection zubní pasta
Další z novinek na trhu, která se v boxíku objevila je zubní pasta Zendium. Věc, která se v žádné domácnosti neztratí. Měla by poskytovat komplexní ochranu zubům i celé ústní dutině. Obsahuje enzymy a proteiny, které jsou potřebné při boji proti bakteriím.  


9) Sebamed Sensitive intimní mycí emulze + vzorečky
Cestovní balení intimní emulze je skvělá praktická věc, určitě si ji příště přibalím na cesty. 

V boxíku bylo i několik vzorečků: Sebamed tonikum pro problematickou pleť, Alpa konopný balzám, toaletní voda Gabriela Sabatini a zklidňující krém pro děti. 


Boxík se celkem povedl, jen bych v něm uvítala více dekorativní kosmetiky. Oceňuji, že se v boxíku nachází produkty, které využije téměř každý. 


Jak se Vám líbí letošní podzimní DM box? Vyhrály jste také?

15 komentářů:

  1. Úplně mi uniklo, že má být další box. Sice ne všechno bych využila, ale líbí se mi. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí vzorečky, jinak je tam na můj vkus příliš mnoho Balei :-) Až nasbírám 200bodů, box si pořídím a uvidím :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych uvítala odlišné značky a ne 3 produkty Balea

      Vymazat
  3. Teď jsem se neúčastnila, povedlo se mi vyhrát ten letní, ale z obsahu jsem moc nadšená nebyla, takže jsem tento záměrně ignorovala. A moc nelituji, Balea výrobků je tam až příliš. Kromě toho všechny tyhle Balea produkty už jsem si koupila samostatně, stejně jako krém na ruce, takže by mně potěšila jen nová řasenka a tělové mléko Dove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší radost jsem taky měla z řasenky a tělového mléka Dove. :-)

      Vymazat
  4. Týjo, ani jsem si nevšimla, že byl další boxík.. :-) Ta řada Luxury moc pěkné voní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to mi nějak uniklo, že byl podzimní dm box :) Ale povedl se, produkty se mi líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak tenhle box se jim fakt povedl :) Byla bych z něj nadšená.

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
  7. Tento box by me velice potesil! Skvele produkty do nej dali a vse bych vyuzila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem DM box nikdy neměla ale tady v tom jsou super věci :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo, vůbec jsem netušila, že byl podzimní box :-O Každopádně tentokrát vypadá naprosto super!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Tu pěnu do koupele od Balea jsem kupovala mamce k narozeninám společně se solí do sady. A moc si jí chválí.
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  12. Podľa mna celkovo zaujímave výrobky :) Ja som zvedavá na tú našu slovenskú verziu vianočného dm boxu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.