beautylifebyhana: Regenerační pleťový krém Med Q10

středa 14. října 2015

Regenerační pleťový krém Med Q10

Hezký den, milé čtenářky,

už delší domu jsem chtěla vyzkoušet něco od české přírodní značky Bione. Při návštěvě včelařské výstavy jsem na tyto výrobky narazila, a jelikož šlo o výstavu včelařskou, měly v nabídce kompletní medovou řadu. Po dlouhém váhání jsem si vybrala regenerační pleťový krém Med Q10.


Řada Med je určena pro normální, suchou, zralou a citlivou pleť. Produkty obsahují přídavek pravého včelího medu, propolisu a mateří kašičky. Výrobky jsou bez parabenů a silikonů. Kompletní sortiment si můžete prohlédnout na jejich webových stránkách. Jejich nabídka je opravdu široká. 


Krém je zabalen v jednoduchém plastovém obalu, který nikoho neuchvátí, nicméně chápu, že je to jeden z faktorů, jak udržet nízkou cenu. Po otevření naleznete mezi víčkem a samotným obsahem ještě další plastové víčko, což je super, hlavně na cesty. Konzistence krému je poměrně dost řídká (jako dětská kašička), na takovouto konzistenci nejsem u krému zvyklá. Po čase jsem se ale naučila s krémem pracovat a nedělá mi konzistence problém. Krém je lehký, spíše jako sérum, není tedy nikterak mastný a dobře se vstřebává. Parfemace krému je výraznější, vonící po medu, což nemusí každému vyhovovat. Pleť je po použití krému hezky vypnutá a vyživená. Hydratace je pro smíšenou pleť optimální a krém můžete použít i pod make-up. Po krému se mi pleť nikterak neleskne. Velmi suché pleti, ale dle mého názoru dostačovat nebude. 




Krém můžete zakoupit ve vybraných (spíše menších) drogeriích (seznam prodejen) nebo na oficiálním eshopu. Cena krému je opravdu nízká, já ho pořídila za 75 Kč. 

Celkově mi krém vyhovuje a mé pleti opravdu prospívá. Jediné s čím mám trochu problém je konzistence krému, která je na můj vkus až moc tekutá. 

Celkové hodnocení: (4/5)


Pokud hledáte levný, ale přitom kvalitní přírodní krém, tak zkuste tento. Myslím, že nebudete litovat. 


Máte zkušenosti se značkou Bione?

12 komentářů:

  1. Tento krém jsem měla a dlouho jsem si zvykala na vůni. Byla jsem ráda, když jsem ho spotřebovala a znovu ho nekoupím

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, celkem jsi mě nalákala, už jsem na ten krém párkrát koukala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, celkem jsi mě nalákala, už jsem na ten krém párkrát koukala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, mně vyhovuje (ale na zimu by pro mě nebyl)...

      Vymazat
  4. Tak ten by mi mohl i sednout podle toho, co píšeš :) Díky za tip, Bione mám ráda.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Bione nepoznam ale tiež si už dlhšiu dobu robím zálusk na niečo medové čo sa týka kozmetiky, narazila som aj na značku Pleva a to sa mi zdá že je to slovenský výrobca no uvidím lebo aj šampóny vyzerajú skvelo:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleva je také česká značka. Od nich máme v rodině oblíbenou propolisovou mast s medem (ta je dobrá na různá drobná poranění, popáleniny nebo vyrážku).

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.