beautylifebyhana: Novinky v drogeriích

pátek 23. října 2015

Novinky v drogeriích

Krásné páteční odpoledne, milé čtenářky!

Novinky v drogeriích se nám v poslední době jen kupí, takže jsem se rozhodla navštívit DM drogerii a některé z novinek pro Vás vyfotit. Některé z novinek jsou víc jak lákavé. ;) Určitě mi dejte vědět dole v komentářích, zda byste tento typ článků rády uvítaly častěji. 


Nedávno přišel Dermacol na trh s novým make-upem Wake&Make-up. K dostání je ve čtyřech odstínech. Make-up odstraňuje známky únavy, probudí pleť a dodá jí svěžest a hebkost. Je bez parabenů a obsahuje OF 15. Na tento make-up jsem hodně zvědavá a uvažuji, že si ho pořídím.  


Novinky od Maybelline zkrášlující kompaktní make-up a korektor


Další paletka očních stínů, která je k dostání v drogeriích. Nude paletka od L´Oréal. Myslím, že jde o další velmi povedenou paletku. Odstíny jsou nádherné! (PS: paletku jsem neotvírala, byla už rozbalená)



Balzámy Labello v plechovém obalu jsou k dostání ve třech příchutích. 


Balzámy Eos už jsou nějakou tu dobu k dostání v DMku, ale mě nějak nelákají...


Nové vyživující krémy od Dermacolu Time CodeTM. Sada obsahuje denní, noční i oční krém.


Už i Balea přišla se svou micelární vodou. Obal je hodně podobný micelárkám od Biodermy či Garnieru. Cena za 400 ml je velmi příznivá. Momentálně mám doma velkou zásobu, ale ráda bych ji vyzkoušela.


Nová limitovaná edice od Alverde Oriental Bazaar. Obsahuje dvě quatra očních stínů, stíny mají hodně máslovitou konzistenci a pigmentace mi přišla nic moc, dále tři odstíny rtěnek, ty jsou pěkně pigmentované, pudr se štětcem ve dvou odstínech, top coat mascara, vonný olej a olej na rty.



Nové hydratační balzámky od Baby Lips ve třech vůních. Nejvíce mě zaujala Sweet Apple, tuhle vůni mám spojenou s Vánocemi. :)

A když jsem u Vánoc, v DMku jsem už viděla vánoční dárkové balíčky. ;)

Jaká z novinek Vás nejvíce zaujala? 

9 komentářů:

  1. Mě zaujal nový make-up od Dermacolu, ten chci určitě časem vyzkoušet. Stejně tak i micelárku od Balei a nové Bay Lips už mám doma :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta micelárka od Balei vypadá nejlíp :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta limitka od Alverde vypadá hezky, zajímá mě ten olej na rty :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, bylo by skvělý, kdybys přidávala dál :) A rozhodně půjdu omrknout ten nový korektor od Mabylline :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujal pudr a korektor od Maybelline!

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  6. Osobně mě moc zaujala nová limitka od Alverde :) Ta zlatá řasenka je skvělá!
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, díky za milé komentáře :) Vidím, že tento článek měl u Vás ohlas, takže se můžete těšit na více takových článků.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujala novinka od Dermacolu Wake&Make-up - budu muset do DM :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.