beautylifebyhana: Spotřebováno září

středa 30. září 2015

Spotřebováno září

Poslední zářijový den je tu a já už další kosmetiku tento měsíc nespotřebuji, proto se koukneme, s kterou kosmetikou jsem se v měsíci září rozloučila. Spotřeba je opět průměrná, jako u mě bývá zvykem. Spotřebovala jsem celkem 6 produktů.


1. Secret key Platinum Power
Dlouho jsem zvažovala, zda Vám mám o tomto antiperspirantu napsat recenzi, když se u nás nedá sehnat, až jsem ho vypotřebovala... Koupila jsem si ho na dovolené v Maďarsku a byl velmi dobrý. V běžném dni zabránil pocení a příjemně voněl. Nedělal na oblečení bíle stopy (tedy musely jste ho nechat zaschnout). 

Celkové hodnocení: Pokud na něj ještě někdy narazím, koupím si ho znovu. 

2. sprchový gel Fa cream & Oil Silk & Magnolia
Gel jsem dostala jako dárek a nebyla to zrovna moje vůně, nicméně jsem ho vypotřebovala. Byl pěkně krémový, dobře pěnil, nevysušoval, ale ta vůně nic pro mě. 

Celkové hodnocení: V této parfemaci bych si ho nepořídila. 

3. Balea tělový balzám severské brusinky (recenze)
Balzám se objevil v DM boxu a byla to limitovaná edice (možná ho ale ještě v DM ve výprodeji seženete). S balzámem jsem byla velmi spokojená, vyhovoval mi konzistencí, vůní i hydratací.

Celkové hodnocení: Za tak nízkou cenu je to skvělý kup. Byl opravdu výborný a nemít železné zásoby, pořídila bych si ho znovu. 

4. Detoxikační a ochranná pleťová maska
Čas od času si ráda dopřeji nějakou pleťovou masku. Tentokrát jsem vyzkoušela detoxikační od Dermacolu. Maska má krémovou konzistenci, na pleť se dobře nanáší, při nanášení na pleti lehce chladí. Parfemace je neutrální. Po 20 minutách masku odstraníte vlhčeným tampónkem. Pleť je po ní pěkně jemná, vypnutější a rozzářenější.

Celkové hodnocení: Masku Vám mohu doporučit. 

5. Chilly gel Delicate pro intimní hygienu
Měla jsem i zelenou variantu a ta mi nesedla vůbec. Strašně chladila, tato žádný takový efekt nezpůsobuje, nicméně to byl úplně průměrný intimní gel. Na těchto gelech je výborná pumpička na dávkování.

Celkové hodnocení: Znovu bych si ho nekoupila, ale neublíží Vám. Já mám ale jiné favority. 

6. Vitamínové tonikum Bourjois (recenze)
V sobotu jsem na něj psala recenzi, takže nemá cenu se tu opakovat. 

Celkové hodnocení: Doporučuji, opravdu stojí minimálně za zkoušku.


A to je ze spotřebovanců vše.

Zkoušely jste některý produkt?

7 komentářů:

  1. Tieto Fa sprchove gely boli nedavno aj za dobre ceny 400ml velmi su dobre ja somsnimi osobne spokojna:))

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem ani jeden, Chilly jsem měla jednou ve vzorku, ale taky ten zelený a taky mi vůbec nevyhovoval. Radši mám třeba Niveu :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Fa sprcháče mám moc ráda.. krásně voní :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  4. Fa sprchove gely jsou fajn. To tonikum bych chtela vyzkouset.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. To ja s Chilly jsem velmi spokojená, jak s ruzovym tak zelenym. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sprchovy gel od fa jsou fajn.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.