beautylifebyhana: Spotřebováno říjen

sobota 31. října 2015

Spotřebováno říjen

Krásnou prosluněnou sobotu, milé čtenářky,

další měsíc nám opět utekl jako voda a na řadu přichází pravidelné spotřebováno. Dnes tu mám na mé poměry opravdu velké spotřebováno! Za měsíc říjen se mi podařilo vypotřebovat spoustu produktů, které mi tu dlouho ležely. Celkem nám to čítá deset plných balení. Uvolnilo se mi tu tak alespoň místo na nové produkty. ;)


1. Nivea Diamond Touch sprchový gel
Krémový sprchový gel, který velmi dobře pění a dělá co má. Nikterak nevysušuje. Vůně bílé kaly je vcelku příjemná, ale není to úplně šálek mé kávy.

Celkové hodnocení: Gel byl příjemný, nevysušoval, ale příště bych volila jinou vůni. Mohu Vám ho doporučit. 

2. Dermacol tělové mléko Černá třešeň
Lehce roztíratelné tělové mléko se slabší střední hydratací. Vůně mi byla zpočátku příjemná, nicméně časem mě omrzela. Tohle mléko už mi v koupelně leželo pěkně dlouho, což je vidět i na obale.

Celkové hodnocení: Na léto tyto tělová mléka nejsou špatná, ale rozhodně to není vrchol hydratace. Konkrétně tohle bych už si znovu nepořídila.

3. Balea sprchový gel meloun
Klasický sprchový gel, neodolala jsem vůni melounu, na léto tuto vůni mám strašně ráda. V obalu voněl moc hezky, ale při umývání jsem z něj hodně cítila chemii. Konzistence byla řidší gelovitá a pěnivost průměrná. 

Celkové hodnocení: Tento sprchový gel mě o svých kvalitách nepřesvědčil. Stál asi 25 Kč, takže penízků nelituji, ale znovu bych si ho nepořídila. Vůně byla příliš chemická. 

4. Bourjois deodorant Invisible Magnolia Blossom (recenze)
Krásná svěží, čistá vůně. Tuto vůni jsem si zamilovala ze všech doposud vyzkoušených vůní od Bourjois asi nejvíce. Vůně vydrží poměrně dlouho.

Celkové hodnocení: S tímto deodorantem jsem byla velmi spokojená a v budoucnu si ho určitě koupím znovu. 

5. Valea bezacetonový odlakovač
Odlakovač s vitamínem F a pupalkovým olejem, nebyl úplně špatný, ale od té doby co znám Dermacol, tak už jiný nechci. 

Celkové hodnocení: Určitě je použitelný, nicméně nehty ani nehtovou kůžičku nevyživuje, takže bych si ho už znovu nekoupila. Svůj účel ale splní. 

6. Dermacol expresní odlakovač 
Za mě určitě nejlepší odlakovač na trhu, který jsem kdy vyzkoušela. Rychle odlakuje lak z nehtů a navíc je vyživuje. Nehty jsou po odlakování pěkně hladké a nejsou vysušené.

Celkové hodnocení: Pokud jste ho ještě nezkoušely, tak si ho určitě pořiďte. Za mě super kup! Tohle se Dermacolu opravdu povedlo. 

7. Hristina krém na ruce malinový keks
Přírodní krém na ruce, který moc pěkně voněl a dobře vyživoval. Konzistence byla krásně našlehaná. Balení bylo obrovské (100 ml). Používala jsem ho vždycky před spaním a pak jsem měla sladké sny. ;D

Celkové hodnocení: Krém byl moc příjemný, takže pokud vyhledáváte přírodní kosmetiku, jděte do něj. Značka nabízí spoustu variant. Můžete stále použít slevový kód: XcTum

8. Reghaar šampon proti lupům (recenze)
Šampon proti lupům jsem měla v zásobě, občas se mi udělají lupy a tento šampon mě jich dokázal zbavit. Více o něm v recenzi.

Celkové hodnocení: Pokud Vás trápí lupy, určitě ho vyzkoušejte. Mě vyhovoval a hlavně mi pomohl.

9. Dove intensive rapair šampon
Tento šampon mi příliš nevyhovoval, zatěžoval mi vlasy a ty se pak brzy po umytí mastily. Výhodou byla příjemná vůně a dobrá pěnivost. 

Celkové hodnocení: Znovu bych si ho už nepořídila a Vám jej také nedoporučuji. 

10. Gabriella Salvete Sinergia Care
Řasenka měla kartáček z klasických štětin, kartáček byl poměrně velký a hlavně hustý. Řasenka mi vůbec nevyhovovala, dost slepovala řasy a hlavně opadávala.

Celkové hodnocení: S řasenkami od GS nemám zatím moc dobré zkušenosti a další si tak už pořizovat nebudu. Tuto Vám nemohu doporučit.


Zkoušely jste některý produkt? Jaké jsou Vaše zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Odlakovač od Dermacolu bych chtěla vyzkoušet :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
  2. Odlakovac Dermacol nemá chybu. Od Hristiny používám peeling a je super

    OdpovědětVymazat
  3. Asi budu jediná, které Bourjois deoše "nejedou"... měla jsem ten černý a výdrž byla strašně malinká :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.