beautylifebyhana: Eau Thermale Avène: Hydratační sjednocující krém

úterý 20. října 2015

Eau Thermale Avène: Hydratační sjednocující krém

Hezký den, milé čtenářky,

jak víte, ráda testuji novou kosmetiku, takže výzva od Avène na serveru Blogerky.cz mě nemohla nechat chladnou. Z přihlášených blogerek, bylo vybráno deset blogů, kterým byla poslána novinka: hydratační sjednocující krém s SPF 30. Balíček s krémem přišel nečekaně, o to větší jsem měla radost a hned se pustila do testování. Jaký je?
  

Krém mi přišel v krásném koženkovém pouzdru, pro které jistě najdu uplatnění. ;-) Samotný krém je pak ukryt v klasické plastové tubičce s úzkým aplikátorem, díky němuž snadno vymáčknete potřebné množství. Obal se mi celkově moc líbí, není přeplácaný, ale naopak velmi decentní.



Teď už k samotnému krému. Hydratační sjednocující krém obsahuje hydratační komplex napodobující princip hydratace oka, díky němuž je pleť intenzivně a dlouhodobě hydratovaná. Obsahuje také vysoký podíl termální vody, která napomáhá zklidnění pokožky. Obsažené pigmenty, perleti a složky zdokonalující tón pleti se postarají o sjednocení pleti. A díky SPF 30 je pleť navíc chráněna před UV paprsky.


Krém je určen pro suchou až velmi suchou, citlivou pleť, což já nemám, nicméně v zimních měsících se mi na pleti objevují suchá místa, takže v tomto období začínám používat více hydratační krémy. S hydratačními schopnostmi krému jsem celkem spokojená, pleť je po použití krému pěkně jemná. Pokud máte smíšenou pleť jako já a použijete po nanesení krému ještě pudr, nemusíte se bát, že byste se přes den leskly. Konzistence krému je tak akorát, není ani řídká, ani přehnaně hutná. Celkem dobře se roztírá. Já jsem na nanášení použila jak štětec, tak prsty a o něco lepší zapracování bylo s použitím štětce. Parfemace krému je jemná, krémovitá. Co mě však při první aplikaci krému zarazilo, byl odstín, který je po vymáčknutí z tubičky poměrně dost tmavý a hlavně oranžový! Na krabičce je uvedeno, že krém je jemně tónovaný, aby vyhovoval většině typů pleti. S tímto tvrzením nesouhlasím, pro bledulky a typy s růžovým podtónem pleti, tento krém určitě nebude. Jelikož teď mám pleť ještě lehce opálenou, tak mi odstín docela sedl. Po důkladném rozetření se za chvilku krém přizpůsobí tónu pleti, ale ve výsledku je stejně o malinko tmavší, než můj aktuální odstín pleti. Přes zimu pro mě určitě nebude použitelný, a tak si ho nechám až na léto.   


Pro odborníky na složení, přikládám fotku. ;-)


S krémem bych byla spokojená a myslím, že by to byl ideální pomocník na zimu, nebýt toho odstínu. Proto krém odložím až na léto, kdy bude má pleť zase trochu opálená. Škoda, že se nevyrábí ve světlejším odstínu, pro bledulky tohle rozhodně nebude.  

Celkové hodnocení: (3/5)

Krém je k dostání v lékárnách. Cena za 40 ml krému je 559 Kč. 


Zkoušely jste tuto novinku?

4 komentáře:

  1. Tak ten odstín je celkem hrůza, bohužel v lékárenské kosmetice nic neobvyklého. Hydrataci ovšem Avene umi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že nezapracovali na odstínech... Bohužel ne každému sedne.

      Vymazat
  2. Škoda, že jsem Sněhurka. :) To pouzdro je ale super, to by se mi hodilo. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.