beautylifebyhana: Spotřebováno srpen

středa 2. září 2015

Spotřebováno srpen

Krásný den,

máme tu začátek září, takže tu pro Vás mám opět spotřebováno. Spotřeba v měsíci srpnu byla průměrná až lehce podprůměrná. Spotřebovala jsem pět produktů. V příštích měsících se to budu snažit napravit...  Co jsem tedy dopotřebovala a zda to stojí za koupi se dozvíte níže. 


1. Garnier mineral Invisible 
Antiperspirant, který by měl chránit oblečení před vznikem skvrn, což můžu potvrdit. Vůně mi moc nevyhovovala, byla na mě až moc pudrově čistá. Rozprašovač je bohužel jeden z těch, které "zamoří" celou koupelnu. Účinky byly průměrné, běžnou zátěž zvládl. Oceňuji praktické balení, které má zámeček proti stlačení třeba v kabelce. 

Celkové hodnocení: Kvůli vůni a rozprašovači bych si ho už znovu nepořídila.

2. Ryor dvoufázová odličovací emulze (recenze)
Tu Vám naopak můžu vřele doporučit. Oční make-up odličuje skvěle, neštípe v očích ani mi nepřišla příliš mastná. Obě složky vydrží až do poslední kapky, takže ke konci balení nemáte jen jednu část, jak se u některých dvoufázových odličovačů bohužel stává. Jedinou nevýhodou je poměrně malé balení. 

Celkové hodnocení: Pokud stále hledáte ten pravý dvoufázový odličovač, tak vyzkoušejte tento, věřím, že budete spokojené.

3. Garnier Moisture Match
Tyto krémy byly novinkou tuším před dvěma roky. Já jsem ho vyhrála v giveaway a dlouho se na něj nedostala řada. Jelikož je krém gelové konzistence používala jsem ho pouze v létě (minulé a letošní). Parfemace je příjemná, osvěžující. Vstřebával se vcelku rychle. Hydratace lehce střední, pro mě na smíšenou pleť nedostačující. 

Celkové hodnocení: Nevím, zda se ještě prodává, ale znovu bych si ho už nekoupila.

4. Astrid balzám na rty SUN s OF 10 (recenze)
Na letní období moc fajn balzám, který má alespoň slabý ochranný faktor. Medově voní, dobře se nanáší a je příjemný na rtech. Velmi dobře hydratuje.

Celkové hodnocení: Škoda, že se nevyrábí i s větším ochranným faktorem. Jinak jsem s ním spokojená a můžu Vám ho doporučit. 

5. Miss sporty lak na nehty odstín č. 461 (recenze)
Na léto můj must have. Používala jsem ho hlavně na nehty u nohou. Má krásnou červenooranžovou barvu, krásně se leskne, rychle schne a dlouho na nehtech vydrží. Bohužel mi už zhoustl, ale spotřebovala jsem ho skoro celý. 

Celkové hodnocení: Laky od Miss sporty doporučuji a tento obzvlášť. Za málo peněz, hodně muziky. 


Máte s některým z produktů zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Take jsem ten krem od Garnier vyhrala, ale byl celkem fajn ja ho vetsinou pouzivala pod makeup. Mel prijemnou vuni.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odličovač od Ryoru plánuju vyzkoušet :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.