beautylifebyhana: Deodoranty Bourjois

středa 9. září 2015

Deodoranty Bourjois

Hezký den, milé čtenářky!

Dnes bych Vám ráda přestavila mé oblíbené deodoranty ve spreji. Jsou to dle mého názoru nejvoňavější deodoranty, které znám. K dostání jsou hned v několika variantách. Já zatím vyzkoušela čtyři z nich, o kterých Vám dnes blíže napíšu. 


Všechny deodoranty krásně, neotřele voní. Nejvíce jsem si zamilovala vůni růžového Cherry Blossom a fialového Magnolia Blossom. Vůně deodorantů je spíše sladká a některé z nich mají hodně sladkou vůni. Deodoranty mají skvělé rozprašovače, které nezamoří celou koupelnu. Nezanechávají bílé, ani žádné jiné stopy na oblečení. Účinky jsou daleko lepší než u jiných antiperspirantů/deodorantů ve spreji, které jsem vyzkoušela. Po celém dni stále lehce voní. Je pravda, že v účinnosti jsou na tom hůře než Rexona Maximum Protection, která mi udrží suché podpaží i během parného a náročného dne, ale to se dalo čekat. Na spreje jsou jedny z nejlepších.

Tenderness "Něžnost" Cotton Blossom 
Je určený pro citlivou pokožku, je bez parabenů a alkoholu. Voní jemně a je to taková ta vůně čistě vypraného prádla. 

Beauty "Krása" Cherry Blossom 
Obsahuje zkrášlující vyhlazující perleť. Voní naprosto dokonale, je to sice sladší vůně, ale já si ji naprosto oblíbila. Lehce voní po třešních. 

Invisible "Neviditelný" Magnolia Blossom 
Je speciálně určený proti bílým a žlutým skvrnám. Voní krásně po magnolii, vůně je svěží. 

All in One "Bez vady" White Iris
Je to květinová vůně. Připomíná mi vůni klasického tuhého mýdla. 


Za sebe Vám je mohu doporučit. Z nepřeberného množství vůní si vybere snad každý. Dají se sehnat například v Douglasu nebo ve Fann v cenovém rozmezí 70-80 Kč. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Zkoušely jste nějaký deodorant od Bourjois? Jak Vám vyhovoval?

2 komentáře:

  1. Mám svůj oblíbený deodorant, od Bourjois jsem zatím nic nezkoušela :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já si je čas od času pořídím a jsem spokojená :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.