beautylifebyhana: Vitamínové tonikum od Bourjois

sobota 26. září 2015

Vitamínové tonikum od Bourjois

Krásnou sobotu, milé čtenářky!

V dnešní recenzi bych Vám ráda blíže představila jedno tonikum, které určitě stojí za zmínku. Jde o vitamínové tonikum od značky Bourjois. Je pravda, že v poslední době jsem se naučila používat spíše micelární vody, přeci jen je jejich použití multifunkční a odličují skvěle. Nicméně čas od času je potřeba pleťovou kosmetiku obměnit a tak jsem sáhla po tomto toniku. 


Tonikum slouží především ke stahování pórů. Nejvhodnější je používat ho ráno, ale záleží na Vás. Já ho používala hlavně ráno, ale někdy jsem se s ním doodlíčila i večer.

Popis výrobce: Vitamínové tonikum obohacené o derivát vitamínu C. Zanechává pokožku zářivou a pleť je hydratovaná a svěží. Pro všechny typy pleti. 0 % alkoholu. 

Tonikum je ukryto v pro Bourjois klasickém obalu s kuličkou na víčku. Po otevření Vás zaujme příjemná, osvěžující pomerančová vůně. Parfemace je jemná, nevtíravá a po odlíčení ji z pleti necítím. Díky tomu pleťové tonikum skvěle osvěží obličej. Tonikum výborně očistí pleť po ránu a připraví ji na aplikaci denního krému. Po použití není pleť ulepená. Tonikum nevysušuje, naopak bych řekla, že hydratuje. Pleť je po použití pěkně jemná a po dlouhodobějším používání mám pocit, že i projasněnější. Jelikož neobsahuje alkohol, čistím s ním i oční partie a nestalo se mi, že by mě nějak štípalo. 


Celkově jsem s tonikem velmi spokojená, o čemž svědčí i další balení v zásobě. Vám ho můžu vřele doporučit. Líbí se mi, že pleť nevysušuje, ale naopak hydratuje a příjemně voní. Tohle tonikum pleti opravdu svědčí. 

Tonikum jsem pořídila v Douglasu, to další ve Fann, ale seženete ho i přes internet. Cena se pohybuje kolem 120 Kč.  

Celkové hodnocení: (5/5)


Používáte tonika? Zkoušely jste tohle? 

6 komentářů:

  1. Neslyšela jsem o něm, ale vypadá dobře. Zajímalo by mě, jak voní :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní lehce po pomerančích, za což může pravděpodobně vitamín C.

      Vymazat
  2. Já mám ráda bylinné tonikum od Ryoru :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ryoru jsem zatím měla pouze dvoufázový odličovač a byl moc fajn. Určitě chci časem vyzkoušet i další výrobky.

      Vymazat
  3. Vypada dobre, klidne bych neco od teto znacky vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek. Možná tonikum vyzkouším, zatím jsem od Bourjois měla jen dekorativku

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.