beautylifebyhana: Brazil Keratin: sérum pro růst vlasů Ayurvedic Eclipta Alba Treatment

středa 23. září 2015

Brazil Keratin: sérum pro růst vlasů Ayurvedic Eclipta Alba Treatment

Pěkný den, milé čtenářky!

V dnešní recenzi Vám představím jeden velmi zajímavý produkt na vlasy, který je 100% bio. Výrobek je tedy v souladu s arjuvédskou medicínou, mezi jejíž hlavní zásady patří přírodní léčebné postupy a vše v souladu s přírodou. Řada Ayurvedic Eclipta Alba je určena pro poškozené vlasy, zmírňuje jejich vypadávání a urychluje růst. Jaké jsou mé zkušenosti se sérem Ayurvedic Eclipta Alba Treatment?


Popis výrobce: Eclipta alba nabízí bezpečnou, přírodní léčbu, jak zpomalit vypadávání vlasů a urychlit jejich růst. V ajurvédě se tato bylina nazývá „Vládce vlasů“. Vlasy výrazně omlazuje, zpomaluje jejich stárnutí, šedivějícím vlasům navrací jejich barvu.


Přípravek můžete používat dvěma způsoby:
  • na mokré vlasy aplikujete potřebné množství přípravku a důkladně vmasírujete do vlasů a pokožky, neoplachujete
  • nebo jako zábal, kdy na suché vlasy aplikujete přípravek, důkladně vmasírujete do vlasů a pokožky a pod igelitovým sáčkem necháte působit 30-60 minut, poté vlasy umyjete šamponem


Přípravek je ukryt v plastové lahvičce o objemu 100 ml, což se může zdát jako malé balení, ale při pravidelném používání měsíc jsem zhruba v třetině. Balení má klasický rozprašovač. Sérum je nahnědlé barvy a vodové konzistence. Parfemace mě vůbec nezaujala, přípravek mi „smrdí jako krmení pro rybičky“. Nicméně sérum je čistě přírodní, takže nemůžeme čekat žádnou chemickou parfemaci! Zkoušela jsem pouze způsob na mokré vlasy, což mi vyhovuje více. Do mokrých vlasů nastříkám sérům a vlasy promnu. Pak nechám volně uschnout nebo vyfénuji. Výsledky? Po dosavadním testování musím uznat, že vlasy mi padají opravdu méně a o něco i poporostly. Vlasy mám po použití přípravku uhlazenější, ale nejsou zatížené ani umaštěné. 


S přípravkem jsem celkově spokojená, a pokud Vás trápí padání vlasů, mohlo by Vám toto sérum pomoci. Sérum můžete zakoupit na e-shopu Keratin-shop.

Celkové hodnocení: (4/5)



Zkoušely jste něco od této značky?

5 komentářů:

  1. Sérum vypadá dobře, hlavně že funguje :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně pomohlo, takže můžu jen doporučit. Pokračují v terapii. :-)

      Vymazat
  2. To je zajímavé. Ještě jsem nic podobného nezkoušela. Mohl by opravdu pomoci. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně za zkoušku stojí! Nikdy jsem těmto typům výrobků moc nevěřila, ale tento mě vyvedl z omylu.

      Vymazat
  3. Paráda! Moc děkuji za recenzi. Koukala jsem také na tento článek: http://www.jenzeny.cz/moda/jak-na-rust-vlasu-rady-a-tipy-pro-dlouhe-vlasy-1661.html. Říkala jsem si, že také vyzkouším nějaký zábal na vlasy. Co třeba tenhle: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-pouziti/pece-o-vlasy/zabal-na-vlasy-haar-quantum.html. Bylo by fajn, kdyby se tu objevil někdo, kdo s ním má zkušenosti :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.