beautylifebyhana: Dny Marianne 2015: všechny kupónky

sobota 29. srpna 2015

Dny Marianne 2015: všechny kupónky

Krásnou sobotu, milé čtenářky!

Pomalu se nám blíží září a s ním spojené nákupní Dny Marianne. Letošní nákupní prodloužený víkend se bude konat 11.-13. září. Chystáte se na nákupu? Pokud stále váháte, tak mrkněte na všechny slevové kupónky, které si pro nás letos nachystaly.


U jednotlivých fotografiích jsem Vám zaškrtla kupónky obchodů, které minimálně navštívím. :-)






















Chystáte se na nákupy? Které slevy Vás nejvíce zaujaly?

2 komentáře:

  1. Dny Marianne jsou určitě super, já bych kvůli tomu ale musela vyjet do většího města, abych využila více slev a to se mi nechce :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě toho poměrně hodně, tak ještě uvidím, co mě zaujme v obchodech :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.