beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in srpen

sobota 5. září 2015

Kosmetické novinky aneb new in srpen

Zdravím, milé čtenářky!

Srpen už máme úspěšně za sebou, některým již nastala škola a proto je čas se ohlédnout za měsícem srpnem. Srpen u mě byl ve znamení šetření na dovolenou a zářijové nákupy ve dnech Marianne, takže se žádné velké nákupy nekonaly.


Na začátku měsíce mi přišel balíček s produktem na testování od eshopu Keratin shop.

1. Ayurvedic Eclipta Alba Treatment
Jedná se o přírodní produkt určený k regeneraci poškozených vlasů, který zpomaluje vypadávání vlasů a naopak pomáhá růstu nových vlasů. Produkt poctivě testuji a zatím mu nechávám čas, jelikož tyto produkty chtějí používat delší dobu. Až dostatečně odzkouším, určitě Vám dám vědět, zda stojí za to. 

V drogerii Teta jsem využila poloviční slevy na antiperspiranty Rexona Maximum Protection. 

2. a 3. antiperspiranty Rexona Maximum Protection (recenze)
Pořídila jsem si osvědčenou variantu Confidence a na vyzkoušení novinku Stress Control.

Posledním přírůstkem je 4. Avon lak na nehty s gelovým efektem 
Dlouho jsem přemýšlela jaký odstín zvolit, chtěla jsem něco nude, neutrálního. Nakonec jsem zvolila odstín Lavender Sky, což je krásná levandulová fialová. Z odstínu jsem nadšená, jen mě bohužel zklamal svou výdrží. Na nehtech mi vždy vydržel pouze dva dny. 

A to je z novinek za srpen vše. Co pěkného jste si pořídily vy? 

4 komentáře:

  1. Rexonu bych take rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Mně lak od Avonu vždy na nehtech vydrží dlouho a zrovna ten tvůj vypadá fakt hezky :) A rexonu stress control mám taky a je to moje topka.

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle Rexona je nejlepší! Barvička laku je krásná, ale bohužel mi dlouho nevydržel (možná jsem jen neměla nehty v dobré kondici), ale zkoušela jsem dvakrát a pokaždé se brzy oloupal...

      Vymazat
  3. Na ten produkt na vlasy jsem zvědavá, co na něj budeš říkat :) Rexonu mám moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.