beautylifebyhana: Moje nákupy Dny Marianne 2015

pondělí 14. září 2015

Moje nákupy Dny Marianne 2015

Víkendové nákupní šílenství máme úspěšně za sebou, naše peněženky jsou o něco lehčí a my doma máme o pár věcí víc. Co všechno jsem si pořídila během Dnů Marianne se teď můžete se mnou podívat. Původně jsem si chtěla koupit hlavně oblečení, ale nakonec to dopadlo úplně jinak...


Na nákupy jsem vyrazila hned v pátek ráno, což byla ideální volba. Všude byl ještě relativní klid, takže si člověk vše v klidu vybral, vyzkoušel a nestál fronty. Všechno jsem za dopoledne oběhat nestačila, takže jsem se pak vydala ještě odpoledne, což už bylo horší, ale vše jsem zvládla. 

Nejprve jsem se zastavila do Douglasu na Pankráci, kam jsem šla hlavně pro suché šampony Batiste, které jsem hned ráno ukořistila, měli jich kupodivu hodně, takže nebyl problém si vybrat. K nákupu jsem dostala miniřasenku Collistar a lak na nehty Douglas, který jsem si vybrala v odstínu 2 Cosy. Do Douglasu jsem se zastavila ještě jednou na Chodově, kde jsem si vzala odličovací tamponky a ubrousky Douglas a sprchový gel/pěnu do koupele I love... lemon sorbet, který krásně voní jako citronové Mannerky. :-) K nákupu opět miniřasenka a lak Douglas, tentokrát v odstínu 240 Tutu. 


Na Pankráci jsem ještě navštívila stánek s kartáčky Curaprox. Jsou to skvělé kartáčky a pokud jste je ještě nezkoušely, tak určitě doporučuji! K nákupu dávali kartáček zdarma a malou zubní pastu. 


Poslední zastávkou na Pankráci byl obchůdek Tezenis, kde jsem si vybrala podprsenku pod šaty bez ramínek v béžové barvě. 


Pak už jsem se vydala směr centrum a zavítala do Palladia. 

Zašla jsem do prodejny Dermacol, kam jsem šla cíleně pro nový peeling Aroma Ritual Irská káva. K nákupu byl opět dáreček v podobě laku. 


V Palladiu jsem se stavila také do H&M, odkud jsem si odnesla dvě trička a tenisky v námořnické barvě. 


Do C&A na Zličíně jsem pouze jen tak nakoukla a odnesla si šedivé kalhoty. K nákupu poukázka v hodnotě 200 Kč na další nákup nad 800 Kč. 


V drogerii Teta měli také vydařené akcičky. Pořídila jsem si kondicionér Dove k šamponu z DM boxu. Toni&Guy byl už hodně přebraný, tak jsem si vzala alespoň ochranný sprej proti horku. Vyšel mě na nějakých 78 Kč, jelikož byla celá značka zlevněná o 25 % + k tomu díky kupónku o dalších 50 %. 


V lékárně Dr. Max jsem si koupila můj oblíbený krém Hydrabio Riche od Biodermy a k nákupu navíc dostala malé balení micelárky. 


Do Fann jsem zavítala hlavě pro paletku od Gosh v odstínu 001 To Enjoy in New York, která je krásná! A náhodou narazila na řasenku Catchy Eyes. K nákupu byly jako dárek dvě péče od Fann, a to tělové mléko a pěna do koupele Oliva + sleva 300 Kč na další nákup. 


V obchůdku Lindt jsem si na závěr udělala radost několika oblíbenými bonbonky. Máte také čokoládové bonbony od Lindt rádi? :-)


V Lounge stanech jste si mohly za každých pět účtenek vybrat jeden z dárků. Já si vybrala pánvičku na palačinky od Tescomy a dvoufázový odličovač očního makeupu s chrpou od Yves Rocher. Navíc Vám do tašky zabalily i balení Celaskonu, slevu do kina a vzorky Perwollu. 


A to je ze Dnů Marianne vše. Zúčastnili jste se? Co jste si pořídili vy?

6 komentářů:

  1. Téééda, to ses rozšoupla :) Ale super nákupy :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nákup! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, tolik super věcí! Já byla letos na dny Marianne z těch nákupů nějaká otrávená a koupila jsem jen odličovač v YR, až se mi tomu nechce věřit :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Batiste šampony - moje stálice. Nejvíce mi voněl asi ten modrý. Mám je moc ráda :) Pěkné nákupy :) Já jsem dnů Marianne nevyužila..

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.