beautylifebyhana: CC cream od Bourjois

středa 11. března 2015

CC cream od Bourjois

Hezký den, milé čtenářky!

Dnes se podíváme na zoubek CC creamu od Bourjois. Hned na začátek musím říct, že je to jeden z mých objevů za minulý rok. Stal se součástí mého každodenního líčení. 


CC cream mám v nejsvětlejším odstínu 31 ivory. Odstín je docela světlý s odstíny do růžova, nicméně pro úplné bledule nebude asi to pravé. Mně odstín ale sedí i teď v zimě. Po rozetření je světlejší než v tubě. Tubička má aplikátor jako u očních krémů, což je fajn, jelikož konzistence krému je poměrně hodně řídká, takže Vám ho alespoň nevyteče tolik. Přesto je ale potřeba při aplikaci dávat pozor, jelikož krém dost samovolně vytéká. Krém slibuje hydrataci 24 hodin a má SPF 15, což oceňuji. Pokud máte smíšenou pleť jako já (nebo mastnou), tak nemusíte před použitím CC creamu aplikovat denní krém, jelikož nevysušuje. Když si dám i krém, tak se mi obličej poměrně rychle mastí. Takže je lepší aplikovat pouze cc krém. 

  
Krém nevytváří na pleti masku, pleť pěkně sjednotí a projasní. Vypadá hned zdravěji. Krytí je lehčí, pupínky a jiné nedokonalosti bez korektoru nezakryje. Nemám v oblibě hutné makeupy, takže mi tento krém naprosto vyhovuje. Nejlépe se krém na pleť aplikuje prsty. Neucpává póry a nezalézá do vrásek. Pokud máte na pleti nějaká suchá místa nebo šupinky, tak je krém bohužel lehce zvýrazňuje. Vydrží na pleti celý den, i večer je co odličovat. 


S krémem jsem moc spokojená, krásně projasní pleť a vytvoří lepší "přirozený" vzhled. Pokud nemáte vyloženě problematickou pleť a ještě jste ho nezkoušely, mohu Vám ho vřele doporučit. 

Celkové hodnocení: (5/5)


CC cream jsem pořídila v Douglasu, cena se pohybuje kolem 300 Kč za 30 ml. Můžete ho sehnat i ve vybraných drogeriích DM a na některých eshopech. 


Máte s tímto cc creamem zkušenosti?

4 komentáře:

  1. škoda,že nemáš foto na pleti s a bez

    OdpovědětVymazat
  2. podobne kremy som ja ešte nikedy neskušala ani ma akosi nelakaju

    OdpovědětVymazat
  3. Na makeupy Bourjois jsem zanevřela poté, co jsem si jeden koupila a nevyhovoval mi. skoro celé balení jsem vyhodila. Na druhou stranu je to dávno a na tento CC krém už jsem slyšela víc pozitivních recenzí. Že by se opravdu povedl?

    OdpovědětVymazat
  4. ten vypadá krásně :) já na plet používám jen korektor..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.