beautylifebyhana: Přírodní tělové mléko ostružina

sobota 21. března 2015

Přírodní tělové mléko ostružina

Hezký den, milé čtenářky,

dnešní recenze bude věnovaná dalšímu produktu od bulharské přírodní kosmetiky Hristina. S prvním produktem, tělovým peelingem, jsem byla moc spokojená, takže jsem byla zvědavá, jaké budou ostatní výrobky této značky. Povím Vám své zkušenosti s tělovým mlékem s vůní ostružiny.


Tělové mléko má pěkný a hlavně praktický obal s pumpičkou, což moc oceňuji. Nic není upatlané, hezky si "pumpnete" a mažete. :-) Konzistence je tak akorát, není ani vodová ani moc hutná. Lehce se roztírá a rychle se do pokožky vstřebává. Nemusíte dlouho čekat, než se mléko vsákne. Pokožka po aplikaci nikterak nelepí a je pěkně provoněná. Vůně je jemná, moc příjemná, taková šťavnatá. Žádná chemická parfemace. Bohužel ale nevydrží na pokožce dlouho, řekla bych tak max. hodinu. Zato hydratace je skvělá. Pokožka je po použití celý den hydratovaná, jemná, vláčná. 


Složení se také bát nemusíte, je opravdu přírodní.

Složení: voda, mandloň hořká olej, kakaové máslo, sezamový olej, bambucké máslo, olivový olej, jitrocel větší extrakt, allantoin, vitamin A, vitamin E, geraniol, heřmánek pravý, ostružiník křovitý extrakt, ostružiník křovitý aroma, vanilka aroma, vanilka pravá olej, včelí vosk 

Škoda jen, že vůně nevydrží delší dobu, je moc příjemná. Mléku nemám jinak co vytknout, hydratuje skvěle, složení je také stoprocentně přírodní. Až vypotřebuji všechny zásoby, co tu mám, tak si pořídím nějaké další. Zálusk mám na to s vůní vanilkové zmrzliny. ;)

Pokud Vás tělové mléko zaujalo můžete ho pořídit tady. Nezapomeňte použít slevový kód, který najdete v pravém postranním panelu blogu. 

Celkové hodnocení:  (5/5)



Co na něj říkáte? Jaká vůně zaujala Vás?

5 komentářů:

  1. O značce čtu prvně, ale vypadá dobře. Navíc to složení se mi fakt zamlouvá :) Sice jsem teď na mazání líná, ale třeba by mě to zase nakoplo :)

    Radu - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na českém trhu je tato kosmetika chvilku. Mají spoustu pěkný věciček. :-)

      Vymazat
  2. Díky tobě jsme si od této značky nějaké věci pořídila, momentálně testuji sprchový gel a ten je hodně zajímavý :) Díky za další tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti také tato kosmetika zalíbila. Já jsem s ní moc spokojená.

      Vymazat
  3. Nikdy jsem od této značky nic nevyzkoušela. Složení se mi moc líbí :)

    Monča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.