beautylifebyhana: Muffin nejen na talíři

sobota 28. března 2015

Muffin nejen na talíři

Pěknou sobotu, milé čtenářky!

Dnešní recenze se bude týkat dalšího produktu přírodní kosmetiky Hristina. Tentokrát bude řeč o krému na ruce a chodidla s vůní malinový muffin.


Krém používám pouze na ruce, ale určitě se dá použít i na chodidla. Já mám ráda na každou část těla jinou péči. Krém není v klasické tubě, ale v šroubovací krabičce, což není ideální třeba do kabelky, navíc je krému opravdu hodně, tudíž je to spíše na domácí používání. Osobně mi balení nevadí, krém mám na nočním stolku a používám ho výhradně doma. Krém je krásně našlehaný, trochu mastnější. Za chvilku se ale vstřebá a nezanechává pocit mastných nebo ulepených rukou. Vůně je sladká, malinová a poměrně intenzivní. Hydratuje průměrně, na normální pokožku stačí, ale velmi suchým rukám nepomůže. 


Složení je opět čistě přírodní: voda, kakaové máslo, sezamový olej, bambucké máslo, allantoine, vitamín A, heřmánek pravý, ostružiník maliník, vanilka pravá olej, včelí vosk


Krém můžete zakoupit na eshopu Hristina.cz za 76 Kč, což je vzhledem k objemu 100 ml, krásná cena. Navíc může využít slevový kód: XcTum

Celkově jsem s krémem spokojená, vyhovuje mi vůně a složení. Hydratace mi teď také dostačuje, ale na velmi suchou pokožku stačit nebude.

Celkové hodnocení: (4/5)



Zaujala Vás kosmetika Hristina?

4 komentáře:

  1. Musí to být krásná vůně, ale jak jsem zkoušela sprcháč od téhle značky tak by mi možná vadila ta intenzita vůně...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá vůně, o takové čtu poprvé. A velmi se mi líbí, že je to přírodní. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímala by mě ta vůně. Mám tělové máslo Muffin + borůvka a není to nějaká bomby, ale u každé značky je to jinak že :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.