beautylifebyhana: Gabriella Salvete XXPress Volume & Black

čtvrtek 29. ledna 2015

Gabriella Salvete XXPress Volume & Black

Dlouho tu nebyla recenze na nějakou tu dekorativní kosmetiku, takže to dnes napravíme. Recenze bude na řasenku XXPress Volume & Black od Gabriella Salvete. Řasenku už mám doma dlouho, fotky připravené, ale na recenzi se ne a ne dostat. Řasenka už je vyschlá, takže se objeví ve spotřebovaných produktech, tudíž je nejvyšší čas si o ni ještě něco říct.


Řasenka má klasický poměrně velký kartáček, ale i tak se s ním dobře pracuje. Ze začátku je řasenka hodně mokrá, takže musíte chvíli čekat než zaschne, jinak se obtiskává. Na řasách dobře drží, neopadává, nežmolkuje, ani neslepuje řasy. Barva je krásně sytě černá. Řasy lehce natočí a prodlouží, o objemu opět pochybuji, ten se na mých řasách nekonal. Řasám dodá spíše přirozenější vzhled.


Zatím to vypadá na téměř dokonalou řasenku, ale... S postupným stářím řasenky (po cca měsíci a půl) se ale její vlastnosti razantně mění. Řasenka opadává, na řasách nedrží, drolí se... Zkrátka řasenka poměrně rychle vysychá, což je škoda.


Řasenka by měla dodat řasám objem, ten se však v mém případě nedostavil, nicméně zklamaná z této řasenky nejsem, nečekala jsem od ní žádné zázraky. Cenově se pohybuje kolem 100 Kč, čemuž i ta kvalita odpovídá. 


Celkově řasenku hodnotím jako průměrnou, ze začátku je fajn, postupně ale ztrácí na kráse.

Celkové hodnocení:  (3/5)



Zkoušely jste nějakou řasenku od Gabriella Salvete?

3 komentáře:

  1. Já měla tu s růžovo-fialovým vrškem z této řady, a pocity úplně stejné. Ze začátku dělala docela hezký a přirozené efekt, po krátkém čase prostě bác a teď už se fakt nedá ani použít...

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tu jsem měla a celkem podobný problém..Rychle vyschla, tak jsem ji potom používala na pročesávání a na ni jsem pak nanesla vrstvu nové řasenky :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.