beautylifebyhana: Spotřebováno listopad - prosinec

středa 7. ledna 2015

Spotřebováno listopad - prosinec

Hezký večer, milé čtenářky!

Dnes bude článek, jak již název napovídá o spotřebovaných produktech. Jelikož v měsíci listopadu článek nebyl (spotřebovaných produktů bylo málo), spojila jsem spotřebované produkty za měsíc listopad s produkty z prosince. Navíc produkty nejsou všechny, jelikož mám ještě nějaké prázdné obaly u rodičů (o těch připojím komentář, až je budu mít po ruce).


1. a 2. Sprchové gely Aroma Ritual od Dermacolu
Konkrétně hrozny s limetkou a černá třešeň. Tyto sprchové gely v různých vůních miluji (a určitě nejsem sama). Jejich vůně je prostě božská. Gely jsou husté, pěkně pění, nevysušují a skvěle voní, co více si od sprchového gelu přát?! Kdybych měla zhodnotit vůně, které jsem zatím zatím vyzkoušela, tak nejoblíbenější pro mě je: 1. Belgická čokoláda, 2. Hrozny s limetkou, 3. Pistácie, 4. Černá třešeň 

Jaká vůně voní nejvíce Vám?

Celkové zhodnocení: Doporučuji!!!

3. Rexona Linen dry 
Tento tuhý deodorant jsem si oblíbila a právě používám už druhé balení. Vyhovuje mi jeho vůně, která je jemná. Účinnost je samozřejmě vyšší než u spreje. Popere se bez větších problémů s běžnou zátěží. Nežmolkuje a ani mi nezanechává stopy na oblečení. 

Celkové zhodnocení: Pokud dáváte přednost tuhým antiperspirantům, mohu Vám tento doporučit. 

4. Chilly intimní gel
Výhodou tohoto gelu je zejména jeho dávkování pomocí pumpičky, což velmi oceňuji. Nicméně jinak mi gel příliš nevyhovoval. Vadila mi mentolová silná vůně a také to, že gel po použití chladí. 

Celkové zhodnocení: Za mě jsou na trhu lepší intimní gely (např. od Nivey nebo Lactacyd).

5. Kozí oční krém Ziaja (recenze)
Skvělý oční krém, který není příliš mastný, přesto velmi dobře hydratuje. Není parfemovaný, což je také fajn.  

Celkové zhodnocení: Nejlepší oční krém, který jsem zatím vyzkoušela. Určitě to u mě není poslední oční krém u Ziaji. 


3 komentáře:

  1. Ze sprchových gelů od Dermacolu jsem vyzkoušela zatím jenom hrozny s limetkou a ten byl teda božský, černá třešeň mi hezký voní ale při sprchování už ne, v zásobě mám ještě belgickou čokoládu, jahody a rebarbora, mango a kokos :) ale pistacie bych strašně chtěla vyzkoušet! chilly jsem používala hlavně v létě a vyhovoval mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Kozí řadu od Ziaji bych ráda vyzkoušela :)
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Z kozí řady od Ziaji jsem zatím měla jenom pleťový krém a moc mi vyhovoval, takže se k němu v budoucnu vrátím a hned k němu přihodím i oční krém :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.