beautylifebyhana: Spotřebováno listopad - prosinec (pokračování)

neděle 25. ledna 2015

Spotřebováno listopad - prosinec (pokračování)

Hezký den,

dnes Vám napíšu konečný verdikt nad produkty spotřebovanými za měsíce listopad a prosinec. Tyto věci jsem měla u rodičů, takže jsem je konečně nafotila a přináším Vám o nich report. První díl spotřebováno najdete tady.


1. šampon Pantene aqua light (recenze)
Šampon krásně jemně voní, velmi dobře pění, stačí ho málo a vlasy jsou dobře umyté. Vlasy mi nezatěžoval a vydržely déle nemastící se.  

Celkové zhodnocení: Šampon mi vyhovoval a klidně bych si ho koupila znovu. Pokud máte jemné a mastící se vlasy, tak doporučuji vyzkoušet!

2. L´Oreál Triple Active noční krém (recenze)
S tímto nočním krémem jsem byla spokojená, dobře se vstřebával, hydratoval a nemastil pleť. Více se můžete dočíst v recenzi.

Celkové zhodnocení: Jak už jsem zmiňovala v recenzi, noční krémy ráda měním, takže si ho znovu jen tak nekoupím. Vám ho doporučit mohu. Je to velmi dobrý krém za dobrou cenu.

3.Oriflame Dicover Sicilian dream sprchový gel 
Sprchový gel je klasické gelové konzistence, tak akorát hustý, pěkně pění. Vůně je citrónová, ale na můj vkus docela chemická. 

Celkové zhodnocení: Znovu bych si ho nekoupila kvůli jeho intenzivní vůni. Jinak ale gel nebyl špatný. Na léto osvěžující.

4. Balea grepové čistící ubrousky
Ubrousky od Baley mám ráda, ale tyto mi nevyhovovaly. Pálila mě po nich pleť a vůně byla dost chemická (nevoněly mi). Odličovaly průměrně až podpůrměrně. 

Celkové zhodnocení: Nedoporučuji!


Máte s některým produktem zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Nezkoušela jsem zatím nic :). Ikdyž ten noční krém vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Pantene je teďkom v Tetě v akci za 60 Kč, takže pro něj letím :). Četla jsem velmi pozitivní recenzi u Rendy :).

    OdpovědětVymazat
  3. Oriflame mam rada.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.