beautylifebyhana: Novinky za měsíc prosinec

pátek 23. ledna 2015

Novinky za měsíc prosinec

Pozdě, ale přece!

Přichází článek o novinkách za měsíc prosinec. V prosinci jsem si koupila sama jen pár věcí, nějaké věcičky přišly od Rimmelu, nějaké se objevily pod stromečkem. Navštívila jsem také rakouské DMko, kde jsem si nakoupila akorát pudr od Catrice a máslíčka od Labella, objevila jsem také novou drogerii a v ní si pořídila tvářenku od W7. Produkty jsem měla různě na bytě a u rodičů, takže byl problém je všechny najednou vyfotit. Nakonec jsem udělala víc fotek. Dost řečí, jdeme se podívat na ty novinky...

Na začátku měsíce přišly věcičky od Rimellu. Nějaké jsem se rozhodla nechat do soutěže, takž se můžete těšit. 

1. Paletka očních stínů 021 Golden Eye - obsahuje pět očních stínů, zatím jsem ji nezkoušela, tak uvidíme jaká bude.

2. Konturovací tužka na rty 1000 Kisses v odstínu 071 Cherry Kiss - zatím jsem zkoušela jen na ruku, zdá se měkká, takže doufám, že se bude dobře nanášet na rty a dlouho vydrží.

3. Řasenka Kate v odstínu 005 Eye Rock Sapphire - odstín je tmavě modrý, jsem zvědavá, jak bude vypadat na řasách, kromě černé a hnědé jsem jinou barvu řasenky  ještě neměla.

4. Rtěnka Lasting Finish by Kate v odstínu 16 - krásná růžovo-oražovo-nude barvička  

5. Rtěnka Moisture Renew odstín 200 Latino - také moc pěkná barvička růžovo-červená s lehkým shimmerem. 

6. Lak na nehty Sweetie Crush odstín 009 Candyfloss Cutie - pískový růžový láček připomínající mi barvou cukrovou vatu. ;)

7. Candy blush od W7 v odstínu Galactic - na tuto tvářenku jsem hodně zvědavá (ještě ji musím nafotit, a pak začnu testovat). Tvářenka má pěkný obal, je sice jednoduchý plastový, ale uvnitř se skrývá zrcátko, což potěší. 

8. Řasenka Avon Super Extreme mascara - má oblíbená hnědá řasenka, ke které se po dlouhé době opět vracím, doufám, že se nepokazila a bude stejně super!

9. Dvoufázový odličovač od Ryoru - konečně jsem ulovila něco od Ryoru. Tuhle značku jsem chtěla dlouhou dobu vyzkoušet, ale nějak jsme se stále míjely. Vzala jsem si na zkoušku zatím jen "slavný" dvoufázový odličovač. Je určen na celý obličej, já ho používám zejména na oči a musím říct, že není vůbec špatný. Odličuje velmi dobře. 

Ještě před Vánoci jsme navštívili s přítelem Rakousko, tak jsem zaběhla do DMka. Ukořistila jsem si tam:

10. Pudr Catrice All Matt plus 010 Transparent - balení se mi líbí je jednoduché, ale kvalitní. Zkoušela jsem zatím jen párkrát a nezdá se být špatný. Ještě uvidíme...

11. a 12. Labello Lip Butter s vůní borůvek a kokosu - moc se na ně těším, momentálně používám vanilkový, tak doufám, že budou tyto stejně dobré!

13. Dárková kazeta Dermacol Belgická čokoláda - moje oblíbená vůně z této řady, mléko i sprcháč už jsem měla a krém na ruce ráda vyzkouším. Tyto výrobky jsou super! Musím podotknout, že balíčky se Dermacolu tyto Vánoce podařily, byly velmi líbivé.

14. Tangle Teezer Compact - chtěla jsem nějaký pořádný kartáč do kabelky, který bude ale zároveň skladný.Tento to skvěla naplňuje, krásně rozčesává vlasy a pokud ještě nějaký Tangle Teezer nemáte a váháte nad jeho koupí, určitě do něj jděte! Já jsem si ho hned zamilovala a jiný kartáč už nepoužívám (na doma Aqua, na cesty Compact)!


15. Tangle Teezer Aqua Splash - skvělý kartáč na vlasy. U tohoto mi vyhovuje, že ho můžu omývat pod vodou, nanášet pomocí něj kondicionér nebo masku. Jsem z něj nadšená!

16. Avon antiperspirant light bloom - příjemná čistá vůně, uvidíme jak bude účinkovat. 

17. Toaletní voda Rock´N´Passion - vůně má moc pěkný flakonek, nicméně na mě je tato vůně hodně silná a kořeněná.

18. a 19. Avon šampon a kondicionér winter nourishment - vyživující šampon a kondicionér s medem a brusinkou určený pro všechny typy vlasů, má velmi pěknou vůni, těším se na vyzkoušení.  

20. Essence řasenka Lash Princess - zatím jsem ji nezkoušela, než se k ní přes všechny zásoby propracuji, bude to asi trochu trvat :)

21. Essence oční stíny z kolekce z loňského jara Bloom me up  v odstínu 02 Rose it up! - světle růžový stín obsahuje hodně stříbrných třpytek, pigmentace se zdá průměrná.

22. Adidas deodorant fizzy energy - příjemná svěží květinovo-ovocná vůně, co dodat, deodoranty od Adidasu mám docela ráda.  


23. Balíček od miss sporty obsahující řasenku Pump Up Extra Lash a vrchní lak na nehty v odstínu 889 s červeno-modro-fialvo-zlatými třpytkami, lak je jinak průhledný, obsahuje pouze drobounké třpytky

24. posledním dárečkem je sada masážních olejů od značky Kneipp - obsahuje oleje s názvy: Staré dobré časy, Ylang ylang a Mandlové květy. Všechny oleje moc pěkně voní a jsou v krásných malých skleněných lahvičkách.


A to je z prosincových novinek vše. Určitě mi dejte do komentáře vědět, co pěkného jste si koupili/dostali vy?

3 komentáře:

  1. To je teda nálož! :) TangleTeezer mám teď taky, akorát originál a je fakt super, jsem moc spokojená..Podobnou sadu od Dermacolu jsem dostala taky, zrovna jsem na ni zveřejnila recenzi :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tt hreben je nejlepsi co jsem kdy mela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.