beautylifebyhana: Máslíčko na rty aneb Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia

úterý 20. ledna 2015

Máslíčko na rty aneb Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia

Hezké odpoledne, milé čtenářky!

Dnešní recenzi bych ráda věnovala jednomu "legendárnímu" máslíčku na rty! Po tomto balzámku jsem dlouho toužila. Četla jsem na něj spoustu pochvalných recenzí, ale k sehnání byl těžko. Až jednou se na mě usmálo štěstí u Natálky a máslíčko se ke mně dostalo. Máslíčka jsou k dostání v několika vůních, teď nově také s vůní kokosu a borůvek (které jsem ulovila v rakouském DM). O nich ale zase příště. :) Dnešní článek bude o Lip Butter Vanilla & Macadamia


Balzám je v roztomilé plechové krabičce. Drobný problém mám s jejím otevíráním, drží jak blázen. :D Konzistence je máslovitá, v kalíšku se zdá poměrně hodně tuhá, ale jakmile se máslíčka dotknete, taje. Dobře se na rty aplikuje (někomu může vadit, že aplikuje balzám prsty, já balzám používám pouze doma a nanáším ho čistýma rukama, nejraději ho používám před spaním). Na rtech zanechá po nanesení lehký film, balzám se však za chvíli dobře vstřebá a zanechá rty vláčné. Nemusíte se bát žádných bílých rtů, rty zanechá přirozené, jen lesklé. Použít ho stačí opravdu malinko, takže balení, které má 19 ml, je opravdu obří, a než ho spotřebuji, bude to trvat... :) Vůně je sladká, ne příliš intenzivní, tak akorát. A to nejdůležitější nakonec - hydratace: hydratuje velmi dobře, zanechává rty pěkně vláčné, do suchých rtů se vsákne, nicméně přes celou noc hydratace nevydrží, ráno nejsou rty příliš hydratované. Když to však shrnu, tak je to asi zatím nejlepší balzám, který jsem měla. Hydratuje lépe než všechny balzámy v tyčince. 



Za sebe mohu tento balzámek doporučit. Je fajn, hydratuje velmi dobře, je na rtech příjemný a krásně voní. Jedinou nevýhodou je, že se u nás nedá sehnat. České zastoupení značky Nivea ani neplánuje tento balzám zavést na náš trh, což je podle mě škoda. Pokud se Vám naskytne možnost si balzámek pořídit, určitě ho vyzkoušejte!

Celkové hodnocení:  (5/5)



Zkoušely jste některý Lip Butter? Láká Vás?

9 komentářů:

  1. Za mně má velké mínus právě za to nepraktické balení,kdy do něj člověk musí šahat,takže pro mně pořád číslo jedna je placenta z lékárny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je to nepraktické, hlavně na ven. Na druhou stranu mi přijde, že ty klasické tuhé tyčky tolik nehydratují. Placentu jsem nezkoušela.

      Vymazat
  2. Ja ho miluji mam prichut maliny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam všetky druhy nechala som si ich kupit v anglicku ale nivea a momentalne použivam clasic a možem stebou len suhlasit proste podarili sa, a ten boruvkovy som si objednala zajtra by mi mal prist tak som zvedava:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám teď balzámů spoustu, ale tento určitě vyzkoušet chci :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také balzámů spousty, ale tento je z nich nejlepší! Určitě vyzkoušej :-)

      Vymazat
  5. Chtěla bych dodat, že je již nyní k dostání v českých drogeriích DM ! :-) Za sebe mohu také jen doporučit, je to skvělý parťák pro krásně hydratované rty. Myslím si, že jedno mínus v podobě obalu okamžitě přebije plus té úžasné vůně !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.