beautylifebyhana: Zimní DM box - leden 2015

úterý 27. ledna 2015

Zimní DM box - leden 2015

Hezký den, milé čtenářky,

jak jsme již včera předeslala na Facebooku, dnes Vám ukážu obsah zimního DM boxu, který jsem si včera vyzvedla. Musím Vám hned na začátku říct, že jsem byla velmi mile překvapena, co všechno jsem v boxu našla. Jsem nadšená! :o)




Boxík, resp. box, byl pořádně nabytý. Obsahoval celkem 10 plných balení a 1 vzoreček.



Dekorativní kosmetika

Rimmel Lasting Finish Nude make-up 
Nový make-up od Rimmelu ve velmi světlém odstínu. Oceňuji, že má SPF 20. Má středně krycí schopnost a měl by být hydratační, tak uvidíme, jak mi sedne. 


Alverde řasenka eye catcher v klasické černé barvě.


Dalším skvělým produktem byla novinka od L´Oréalu Skin Perfection koncentrované korektivní sérum pro dokonalou pleť. Tajně jsem si myslela, že by se v boxíku nějaká z novinek od L´Oréalu mohla objevit. Těším se na vyzkoušení, lahvička, ve kterém sérum je působí luxusně...


Pečující kosmetika

Balea tělový balzám Protect severské brusinky
Je určen pro hrubou a suchou pokožku, je hutnější konzistence a krásně voní. Uvidíme jak se bude vstřebávat, zatím jsem zkoušela pouze na ruku a zdá se mi dobrý!



Další produkt, ze kterého jsem nadšená, je sprchový gel od Dermacolu s vůní irské kávy. Vůně je naprosto božská. Včera mi akorát došel sprchový gel, takže ho hned vyzkouším! 


Dalším produktem je šampon na vlasy od Dove oxygen moisture pro objem vlasůů. Opět novinka na trhu. Vůně je krásná, stejně tak i obal. Šampon je gelové konzistence, což mi většinou vyhovuje více, než krémové šampony, tak uvidíme, zda přinese mým vlasům objem.


Pochutiny

Chimpanzee Quick mix shake je práškový koncentrát pro přípravu energetické cereální výživy vhodné při zvýšeném tělesném výkonu. 



Maxi Vita Vitamin C komplex se do tohoto zimního počasí hodí, už jsem ho i ochutnala a musím říct, že je moc dobrý. Je balený v sáčcích, který si vsypete do úst a necháte rozpustit. Na rozdíl od ostatních cucavých céček mi po tomto nerozpraská jazyk. Pokud máte obdobné problémy, mohu tento doporučit!


Dále box obsahoval chlebové plátky s příchutí rozmarýnu a soli. Zatím jsem neochutnala, mohly by být ale dobré.


 Kotex vložky už jsem si je jednou kupovala a byly dobré.



Poslední je vzorek intimky od Ria. 


A to je z boxíku vše. Já jsem s ním maximálně spokojená! Vše z něj využiji. Pokud bych měla porovnat podzimní a tento zimní, tak jednoznačně u mě zvítězil tento zimní!

Co na něj říkáte?

7 komentářů:

  1. Skoda, ze ja opet nic.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď teda trochu váhám, zda se mi víc líbí předchozí podzimní krabička nebo tahle. A chlebové plátky co nejdřív vyzkoušej, protože jsou vý-bor-né :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsme je s přítelem vyzkoušeli a chutnají nám, jsou fakt moc dobré! :-)

      Vymazat
  3. Pořád doufám, že přijde den, kdy vyhraju DM box. Tenhle se mi moc líbí, hlavně makeup Rimmel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště se třeba usměje štěstí na Tebe! :-)

      Vymazat
  4. Pěkný boxík, škoda, že jsem také nevyhrála :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.