beautylifebyhana: Spotřebováno květen 2018

středa 6. června 2018

Spotřebováno květen 2018

Krásnou středu, 

v květnu se mi moc spotřebovávat nedařilo, naopak novinky se činily a těch tu mám opravdu hodně (měla jsem narozeniny, tak se pár věcí ke mně dostalo jako dárečky). V pátém měsíci letošního roku se mi podařilo dopotřebovat pouze pět produktů. Stály za to nebo bych si je už znovu nekoupila? 


Batiste suchý šampon sweetie (recenze
Hned u prvního produktu myslím není co dodávat. Suché šampony Batiste se v spotřebovánu objevují pravidelně, což je důkaz toho, že mi opravdu vyhovují. 

Loves Me Loves Me Not (recenze)
Nejoblíbenější ze všech třech parfémů, které jsem ze stránky ParfemyzLondyna.cz zkoušela. Parfém byl květinově-ovocný, příjemně voněl a poměrně i dlouho vydržel. Klidně bych si jej pořídila znovu. 

Yves Rocher sprchový peeling malina a máta 
Moje oblíbená parfemace tohoto sprchového gelu s kiwovými zrníčky. Peeling je jemný, můžete jej tedy používat klidně každý den. Jeden z produktů, pro který se do obchůdku Yves Rocher pravidelně vracím. Dobře pění a nezanechává pokožku vysušenou. 

Yves Rocher koncentrovaný sprchový gel oliva 
Koncentrovaný sprchový gel, který by měl vydržet až na 40 použití při objemu 100 ml, byl novinkou loňského roku. Už jsem vyzkoušela mangový, který mi parfemací vyhovoval mnohem více. Parfemace tohoto gelu je univerzální, vhodná i pro pány. Díky malému balení je vhodný na cesty. Balení vydrží poměrně dlouho, přesně jsem to nepočítala, ale měsíc určitě. Gelu stačí použít malé množství a hodně pění. Je to taková těžší mýdlová pěna, která se na méně mokré pokožce hůře roztírá. Pokožku nevysušuje. Za mě zajímavý nápad a mangový bych si klidně koupila znovu. Oliva není můj favorit. 

Avon osvěžující sprej na nohy (recenze
Skvělý pomocník na osvěžení nohou v horkých dnech. Na chvíli nohy i provoní. Sprej byl příjemně sladce citrusově parfemovaný. Ve stejné parfemaci ho už u Avonu asi neseženete, ale mrkněte na jiné. Za mě super věcička. 

Co se podařilo spotřebovat v květnu Vám? 

8 komentářů:

  1. Taky jsem toho nikdy moc nespotřebovala, tak jsem tyto články přestala psát pravidelně. Líbí se mi sprej na nohy, teď přes tohle teplo je to skvělá věc.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprej je pro mě přes léto nutnost. Já články píšu teď každý měsíc, aby mě to motivovalo spotřebovávat.

      Vymazat
  2. Díky za tip na ten sprej na nohy :) Mrknu po něm. Z produktů jsem zkoušela Batiste a Yves Rocher malinu a mátu, jen jsem měla sprchový gel, čekala jsem, že bude vonět ale víc intenzivněji.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprej určitě vyzkoušej, budou teď mít ale jiné parfemace.

      Vymazat
  3. Zrovna ten parfém Loves Me používám a jsem s ním také spokojená :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchové gely od Yves Rocher jsou prostě perfektní. :) Taky mám dva parfémy z té stránky, jako docela dobře voní, ale výdrž nic extra.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží na vůni, tento mi přišel, že vydržel vonět dlouho.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.