beautylifebyhana: Nákupy a novinky za měsíc květen

sobota 9. června 2018

Nákupy a novinky za měsíc květen

První letošní novinky jsou až za květen. Není to tím, že bych si v předchozích měsících vůbec nic nekoupila, ale bylo toho velmi málo, takže jsem článek nesepisovala. V květnu se to opět trochu nakupilo, takže bych Vám ráda ukázala, co vše se u mě nového objevilo. 


V Dmku jsem si koupila nový Fa antiperspirant s vůní vodního melounu a kanangy. Obal vypadá lákavěji než samotná vůně, která se mi líbí, ale moc dlouho nevydrží. Vzhledem k současnému letnímu počasí jsem do košíku přidala Balea osvěžující vodu ve spreji s vůní kokosu. Tady budu jen chválit, super osvěžení v horkých dnech. Ideální skladovat v lednici. 

Navštívila jsem také Yves Rocher, kde jsem si vzala novou hydratační micelární vodu (na tu se moc těším) a oblíbený sprchový peeling malina a máta, o kterém jsem psala v květnovém spotřebovánu. 

K narozeninám jsem dostala sadu Adidas sprchový gel a deodorant. V květnu se mi rozbil holící strojek, takže jsem si provizorně, než mi dorazil nový, pořídila Veet depilační krém. Odstraňuje chloupky snadno, ale vzhledem k ceně a spotřebě se tento krém moc nevyplatí na pravidelné používání. Po delší době jsem si pořídila můj oblíbený Rimmel Stay Matte pudr. A z Oriflame mi dorazil oblíbená toaletka My Little Garden


Další sada, kterou jsem dostala k narozeninám, obsahovala sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce od Dermacolu z jejich řady Belgická čokoláda.  


V DMku jsem ještě ulovila Astrid micelární vodu ve velkém 400 ml balení. Tato micelární voda je moc fajn, určitě ji vyzkoušejte. Od Radky z Lekarna.cz mi dorazil balíček se sluneční péči od Ladivalu a detoxikační maskou EnteFace. Na masku už brzy čekejte recenzi. A posledním produktem je Avon čistící tonikum s růžovou vodou, které nemám poprvé. Velmi mile mě překvapilo a ráda ho používám. 


Co nového jste si koupili v květnu vy? 

6 komentářů:

  1. Krásné novinky, ten pudr je i můj oblíbený. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď dlouho používala sypký od Dermacolu a na prostřídání pořídila opět Rimmel. :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak tu osvěžující vodu bych ráda zkusila. Mrknu po ní :) Jinak celou tu sadu s vůní belgické čokolády jsem používala minulý rok a zbožňuji tu vůní. Tělové mléko mám opět nové balení, tak se těším až ho znovu začnu používat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Belgická čokoláda patří k mým nejoblíbenějším. Vodu mají ještě v parfemaci meloun, nebo jen čistou.

      Vymazat
  3. Astrid pleťovou vodu mám ještě plné balení, zatím čeká na vyzkoušení. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.