beautylifebyhana: Micelární voda od Bourjois

sobota 16. června 2018

Micelární voda od Bourjois

A máme tu další recenzi na micelárku. Micelární vody spotřebovávám ve velkém a ráda zkouším nové značky. Mám i svých pár favoritek, ke kterým se ráda vracím, ale testování nových mě snad nikdy neomrzí. Tentokrát na řadu přišla čistící micelární voda od Bourjois. Od této značky mám ráda z pečující kosmetiky jejich vitamínové tonikum. Už jsem ho ale dlouho neměla, budu to muset brzy napravit. Zpět ale k micelární vodě, jaká je? 


Balení je typické pro Bourjois s kuličkou nahoře, což je sice roztomilé, ale trochu nepraktické. Nepraktický je i poměrně velký otvor na dávkování, takže mi ji občas vyteče zbytečně velké množství. Micelární voda je bez parfemace, já z ní trochu něco cítím, ale nic co by mě při čištění pleti nějak obtěžovalo. V poslední době jsem si zvykla pleť nejprve umýt ve sprše nějakým čistícím gelem a poté doodličuji dvoufázovým odličovačem a micelární vodou. Micelární vodu používám i na čištění očí a nikterak nepálí ani neštípe. Pleť vyčistí dobře, není po ní ulepená ani podrážděná. Celkově jsem s micelárkou spokojená, ale už jsem zkoušela lepší. Něco mi u ní chybí, nedokáži ale přesně říct co, mám pocit, že čištění pleti s ní není tak důkladné. 



Micelární voda je fajn, dobře čistí pleť, nelepí, nedráždí, ale neuchvátila mě natolik, abych si musela koupit další balení. Cena se pohybuje kolem 120 Kč, seženete např. v parfumeriích Fann nebo Marionnaud. 


Celkové hodnocení:  (4/5)


Zkoušely jste micelární vodu Bourjois? 

8 komentářů:

  1. Balení má celkem pěkné. Ještě jsem ji nezkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ty velké otvory nemám ráda, ale jinak vypadá pěkně:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem ji, mám teď novou od astrid aj s krémem a parádně se to doplňuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astrid micelární voda mě také hodně bavila a už mám druhé balení.

      Vymazat
  4. Nedávno jsem ji spotřebovala, ale nijak mě neuchvátila, používala jsem ji hlavně na odlíčení očí, ale moc jí to nešlo.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle jsem nezkoušela :) Mě vyhovuje právě od Astrid.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astrid je moc fajn a ještě k tomu za dobrou cenu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.