beautylifebyhana: Detoxikační pleťová maska EnteFace

středa 13. června 2018

Detoxikační pleťová maska EnteFace

Detoxikace k jaru neodmyslitelně patří. Letos jsme jaro trochu vynechali a rovnou skočili do parného léta, ale detoxikaci organismu bychom vynechávat neměli. Dnešní článek nebude o detoxikaci organismu jako takovém, ale o detoxikační pleťové masce od české firmy Bioline Products



Popis výrobce: Luxusní čistící a zklidňující detoxikační pleťová maska s unikátní kombinací Esterosgelu, panthenolu, vzácných olejů a výtažků z rostlin, která pokožku detoxikuje, zklidní, vyživí a omladí. Výsledkem je rozzářená pleť. Více o jednotlivých účinných složkách se můžete dočíst tady.


Maska je ukryta v plastové tubě s praktickou pumpičkou. Na pleť se snadno nanáší a dobře se roztírá. Struktura masky je gelová, škrobová s drobnými částečkami, které při nanášení působí trochu jako jemný peeling. Maska by se měla nechat zhruba 20 minut působit a aplikaci opakovat každé 3 dny. Na celý obličej mi stačí tři pumpičky. Hned po nanesení je cítit, že maska působí a dostavuje se chladivý pocit. Maska po dvaceti minutách na pleti zaschne a hůře se oplachuje. Proto je vhodné si na pomoc vzít nějakou houbičku.  


Po prvním použití jsem měla začervenalou pleť a trochu mě i pálila. Po chvíli začervenání naštěstí zmizelo a tak jsem masku zkusila po třech dnech znovu. Při druhém smytí jsem už obličej začervenalý neměla, možná to tedy byl důsledek detoxikace pleti. Po cca 14 dnech používání jsem začala zaznamenávat, že pleť je vypnutější, hladší. Po aplikaci mám vždy pocit dokonale čisté pleti. Po použití ale není pleť hydratovaná, a tak je potřeba pleť namazat. 


Maska mě překvapila svými účinky a opravdu je vidět výsledek. Pleť je vypnutější, hladší. Dát si jednou cca za půl roku očistnou kúru nejen organismu je určitě dobré. 

Masku můžete zakoupit na Lekarna.cz.

Celkové hodnocení:  (4/5)


Děkuji Radce z Lekarna.cz za poskytnutí masky k recenzi. 

Používáte rády masky na obličej?

4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.