beautylifebyhana: L´Oréal Nude Magique CC cream

neděle 27. května 2018

L´Oréal Nude Magique CC cream

Aby to tu stále nebylo jen o pečující kosmetice, dnes bych Vám ráda představila mého oblíbence posledních dní. Jedná se o Nude Magique CC cream od L´Oréal. S přibývající venkovní teplotou méně vyhledávám make-upy a raději používám CC creamy, tento je navíc s SPF 20, takže Vás i ochrání před sluníčkem. 


Popis výrobce: Tónovací krém pro rozzáření unavené pleti. Hydratuje, lehce kryje a nezatěžuje pokožky. S ochranným faktorem SPF 20. 



Krém je ukryt v plastové tubě s úzkým aplikátorem, jak bývá u CC krémů zvykem. Krém má řidší konzistenci a našedlou barvu s drobnými pigmenty. U těchto krémů se vždycky obávám, zda odstín bude adekvátní mé pleti. Tento krém se po rozetření změní na tělovou barvu a přirozeně splyne s pletí. Používám ho až na lehce opálenou pleť, protože s úplně světlou pletí by nesplynul. Krém je jemně parfemovaný. Krému stačí použít malé množství. Nečekejte výrazné krytí, ale na sjednocení pleti je skvělý. Pupínky nezakryje, ale schová červená místa na pleti. Pleť vypadá zdravější a je rozzářená.    



Jednu nevýhodu jsem ale na tomto krému přeci jen našla, a to je obsah silikonů. Pokud složení kosmetiky řešíte, tak tento krém nebude to pravé pro Vás. Mně póry neucpává, takže jej v klidu používám dál. 


S krémem a zejména s výsledným efektem jsem naprosto spokojená. Oceňuji snadnou a rychlou aplikaci. Vítám ochranný faktor SPF 20. Jediné mínus jsou obsažené silikony, ale ty zatím byly ve všech CC krémech, které jsem vyzkoušela. 


Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte CC krémy? Jaký je Váš oblíbený? 

6 komentářů:

  1. Presne kvoli obsahu silikonov nic pre mna :-)

    OdpovědětVymazat
  2. CC krémy mě začínají čím dál tím více lákat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aplikace je daleko snazší a na pleti je v létě příjemnější než make-up.

      Vymazat
  3. Produkt vypadá hodně dobře :-) s žádným takovým zkušenosti nemám, líbí se mi i vzhledově balení :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si CC krémy oblíbila více než make-up. Pokud nepotřebuješ zakrývat velké nedokonalosti, tak na sjednocení tónu pleti je to super věc. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.