beautylifebyhana: Přírodní šampony Faith in Nature

sobota 23. června 2018

Přírodní šampony Faith in Nature

Na Green Beauty Marketu jsme se nechali zlákat zajímavě parfemovanými šampony anglické značky přírodní kosmetiky Faith in Nature. V nabídce mají opravdu lákavé varianty jako např. malinu, granátové jablko, kokos, meloun, citrusy... Produkty této značky jsou bez umělých barviv a parfemace, obsahují ingredience z rostlinných zdrojů a balení je 100% recyklovatelné. Výrobky nejsou testované na zvířatech a jsou vhodné pro vegany. 


Já jsem si zvolila melounovou verzi, přítel grapefruit a pomeranč. Melounový šampon je určen pro normální až suché vlasy. Parfemace byla celkem jemná, příjemná, připomínající meloun. Šampon měl gelovou konzistenci a dobře ve vlasech pěnil. Vlasy umyl dobře, ale bohužel se po něm hrozně špatně rozčesávaly. Pokud máte delší vlasy, tak Vám ho rozhodně doporučit nemůžu. S výdrží svěžích vlasů po umytí jsem také nebyla spokojená. Vlasy se po něm rychleji mastily. Znovu bych si tento šampon rozhodně nekoupila.   




Citrusový šampon zkoušel přítel. Ten je určen pro normální až mastné vlasy. Vůně byla příjemná, osvěžující, nebyla chemická. Šampon opět dobře pěnil a vlasy umyl dobře. Netvořily se po něm lupy, ani nedráždil vlasovou pokožku. Krátkým pánským vlasům by vyhovovaly asi všechny varianty, na dlouhé však tyto šampony opravdu doporučit nemohu. 



Pokud byste chtěli šampony vyzkoušet, seženete je například v Tesco My Národní nebo např. na eshopu Biooo.cz.

Za sebe hodnotím šampony negativně. Vlasy se po nich hůře rozčesávají a neprodlouží dobu mezi dvěma umytími. 

Celkové hodnocení:  (2/5)


Máte zkušenost s nějakým přírodním šamponem? Jak jste byly spojené? 

7 komentářů:

  1. Tak to je Škoda, že jsou nic moc já bych nejspíše zkusila ten s kokosovou vůní, protože kokos úplně miluju :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Je to škoda, lákají na krásné vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som od tejto značky citrónový proti lupinám. Bohužiaľ, vôbec nefungoval. Super bola len tá vôňa. Inak rada si kupujem prirodné tuhé šampóny, napr. od Ponio sú moje vôbec najobľúbenejšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní tuhé šampony jsem zatím nezkoušela.

      Vymazat
  4. Značku vůbec neznám, šampony vidím poprvé a myslela jsem si, že budou fajn, ale bohužel :-( škoda..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že budou fajn, když jsou přírodní, ale bohužel.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.