beautylifebyhana: Spotřebováno duben 2017

sobota 6. května 2017

Spotřebováno duben 2017

Krásnou sobotu, 

měsíc duben máme za sebou a začíná máj, lásky čas. Než se pustíme do recenzí, tak si v dnešním článku ukážeme prázdné obaly za měsíc duben a jejich poslední zhodnocení. Některé produkty Vám doporučím, jiné ne. V dubnu se mi podařilo spotřebovat celkem 8 výrobků. Konec řečí, pustíme se rovnou do toho. 


Soaphoria okurková květová voda 
Na tuto vodu pro Vás v nejbližších dnech chystám recenzi. Už teď mohu ale prozradit, že bude pozitivní. 

Nivea tělové mléko do sprchy kakao a mléko 
Tělová mléka do sprchy, hit let minulých. Válelo se mi tu pěkně dlouho a ještě jedno tu mám. Upřímně nic, co by mě nějak nadchlo a musela bych si to kupovat stále dokola. Lepší byla klasická verze, tato mi nevoněla a ani nehydratovala. Znovu si už určitě nekoupím.

Gosh Catchy Eyes (recenze
Skvělá řasenka, kterou si určitě pořídím znovu. Dělala mi krásné řasy, neslepovala a neopadávala. Má umělohmotný kartáček, což mi vyhovuje. Za mě jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy vyzkoušela. Jsem zvědavá na její sestřičku Rebel Eyes. 

Kneipp tělové mléko (recenze)
Tělové mléko bylo fajn. Hydratovalo pokožku, jemně ji provonělo, ale hůře se roztíralo. Parfemace byla skvělá na léto. Dalšímu balení bych se nebránila. 

Avon konjaková houbička (recenze)
Konjaková houbička nebyla tolik jemná jako houbička od Ecotools. Oceňuji velikost, která je tak akorát a také šňůrku. Znovu bych si houbičku asi nekoupila, protože déle trvá než změkne a není tak příjemná na pleti. 

Bione gel pro intimní hygienu granátové jablko (recenze)
Velmi příjemný a hlavně nejvoňavější intimní gel. Vyhovoval mi po všech stránkách. Dobře pěnil, nedráždil a nezpůsoboval žádné nepříjemnosti. Gel Vám mohu doporučit. 

Weleda kosatcový noční krém (recenze)
Tak s tímto krémem jsme byli kamarádi. Vyhovovala mi jeho konzistence, která byla tak akorát hutná. Krém skvěle hydratoval a nezatěžoval pokožku. Na zimní měsíce je to pro mě značka ideál. 

Labello oliva a citron  
S labelem nikdy nesáhnete vedle. Tato verze byla hezky parfemovaná a nebyla na rtech nepříjemná. Balzám dobře rty hydratoval. Za mě spokojenost. 

Máte zkušenosti s některým produktem? 

4 komentáře:

  1. Já mám zkušenost jen s konjacovou houbičkou, ale od jiné značky a byla jsem spokojená. Jinak to Labello muselo být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já s Labello nemám moc dobré zkušenosti, mé rty spíše vysušuje. :/ (http://myunusualroute.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to naopak, Labello mi zatím vždy sedlo a rty zvláčňovalo.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.